Junine Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har pådratt meg en heidundrende akillesbetennelse og trenger sko-hjelp! Dette startet pga dårlige sko og betonggulv på jobben:( Trenger hovedsakelig GODE jobbsko, type ballerinasko som passer kleskoden. Ellers har jeg skaffet meg ordentlig joggesko med demping til fritiden. Håper noen kloke kvinner kan hjelpe meg med tips:) Det eneste merket jeg kommer på er Ecco! Er forøvrig i 20-årene, så ingen utpregede kjerringsko:(
Gjest Runforit Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har pådratt meg en heidundrende akillesbetennelse og trenger sko-hjelp! Dette startet pga dårlige sko og betonggulv på jobben:( Trenger hovedsakelig GODE jobbsko, type ballerinasko som passer kleskoden. Ellers har jeg skaffet meg ordentlig joggesko med demping til fritiden. Håper noen kloke kvinner kan hjelpe meg med tips:) Det eneste merket jeg kommer på er Ecco! Er forøvrig i 20-årene, så ingen utpregede kjerringsko:( Sjekk tråkket ditt på Løplabbet. Nå jogger jeg, men fikk akillesbetennelse fordi jeg hadde feil sko. De har også Hælkappe som du kan bruke nå frem til det gir seg. Hjalp meg veldig
Marsipan Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg lander på Rieker hver gang jeg kjøper sko til bruk på jobb, altså sko som både skal være gode å gå i i åtte timer og ok å se på. Rieker har alt fra vinterstøvletter til sandaler. Noen modeller er skikkelig kjerring, men de har også mye fint innimellom. Også er prisene til å leve med. Har tre par jobbsko, som kostet ca 400, 600 og 750 kroner, og et par skikkelige vinterstøvletter som jeg ga 1300,- for. Relativt rimelig for så god kvalitet!! 1
Sillicious Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Nike Shox♥ Reddet ryggen min! Da må de jo funke for resten av kroppen og!
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Fælt så folk sliter med å lese spørsmålene her inne. Ts ser ikke etter joggesko. Jeg har ingen gode ideer om hvilke sko som kan passe, men du kan jo bruke innleggsåler enn så lenge ihvertfall. Anonymous poster hash: f2808...6fa 1
Wonderbitch Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Åååå dette lurer jeg også på! Har lett i årevis etter pene og behagelige jobbsko. Men skal jammen sjekke ut Rieker!
Gjest Runforit Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Fælt så folk sliter med å lese spørsmålene her inne. Ts ser ikke etter joggesko. Jeg har ingen gode ideer om hvilke sko som kan passe, men du kan jo bruke innleggsåler enn så lenge ihvertfall. Anonymous poster hash: f2808...6fa Poenget med Løplabbet er å finne ut hva tråkk hun har så hun kan få såler som er tilpasset tråkket sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sliter med vonde føtter, og er derfor veldig glad i Soft Walk. De har en del freshere modeller også. Anonymous poster hash: 822d6...94e
Sillicious Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Jeg bruker Nike Shox på jobb... - fordi det er gode sko.
Junine Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2013 Jeg lander på Rieker hver gang jeg kjøper sko til bruk på jobb, altså sko som både skal være gode å gå i i åtte timer og ok å se på. Rieker har alt fra vinterstøvletter til sandaler. Noen modeller er skikkelig kjerring, men de har også mye fint innimellom. Også er prisene til å leve med. Har tre par jobbsko, som kostet ca 400, 600 og 750 kroner, og et par skikkelige vinterstøvletter som jeg ga 1300,- for. Relativt rimelig for så god kvalitet!! Åh! Takk for tips, det må jeg sjekke ut:) er disse bare på nett? Eller også i butikker?
Marsipan Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Jeg sliter med vonde føtter, og er derfor veldig glad i Soft Walk. De har en del freshere modeller også. Anonymous poster hash: 822d6...94e Soft walk passer ikke føttene mine, derfor ble det Rieker på meg, men det er mye det samme, og også et kjempegodt alternativ! Jeg har forresten også et par gelsåler til å legge under hælene som også demper mye støt uten å bygge noe særlig i skoene.
Junine Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2013 Jeg bruker Nike Shox på jobb... - fordi det er gode sko. Jeg har Nice shox, men dem gjør ikke susen. Har skaffet meg noen andre joggesko med god demping, men det er pene jobbsko jeg leter etter. Så nei, joggesko har jeg
Junine Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2013 Poenget med Løplabbet er å finne ut hva tråkk hun har så hun kan få såler som er tilpasset tråkket sitt. Såler skal sjekkes ut, takk! men var nok ikke deg AB siktet til
Marsipan Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Åh! Takk for tips, det må jeg sjekke ut:) er disse bare på nett? Eller også i butikker? Jeg handler dem i vanlig kjedebutikk, sist på Eurosko.
Gjest Blondie65 Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Nike sko passer sjelden til personer med høy vrist - som meg. Anbefaler også Rieker eller Tamaris. Softwalk har jeg ikke erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå