AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Del Skrevet 28. desember 2013 Tenker selvfølgelig på der jeg ikke kommer til med finger eller q-tips. Jeg så nettopp på Keeping up with the Kardashians at de brukte noe som het Harmony Cone. Et slags stearinlys som de satt inn i øret og ørevoksen ble sugd ut. Med andre ord var det effektivt. Tviler på at det finnes i Norge, eller? Kanskje noe lignende? Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. desember 2013 #2 Del Skrevet 28. desember 2013 Det beste er å ta en tur til legen og få skylt ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Del Skrevet 28. desember 2013 Drypp en-to dråper med olivenolje inn i øret hver kveld. Det vil myke opp ørevoksen og det vil renne ut. Anonymous poster hash: 16c14...44a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Del Skrevet 28. desember 2013 Det beste er å ta en tur til legen og få skylt ørene Unødvendig så lenge du har olivenolje i hus. Anonymous poster hash: 16c14...44a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 28. desember 2013 #5 Del Skrevet 28. desember 2013 Tenker selvfølgelig på der jeg ikke kommer til med finger eller q-tips. Jeg så nettopp på Keeping up with the Kardashians at de brukte noe som het Harmony Cone. Et slags stearinlys som de satt inn i øret og ørevoksen ble sugd ut. Med andre ord var det effektivt. Tviler på at det finnes i Norge, eller? Kanskje noe lignende? Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Det finnes, google fant disse: http://sunkost.no/produkter/forkjolelse/auriplus-%C3%B8relys-1-par/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 28. desember 2013 #6 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjøp Revaxør på apoteket http://www.apotek1.no/produkter/revaxor-m-ballong-10ml-891119p Evt drypp noen dråper olivenolje i øret mens du ligger på siden, la det virke i ca 15 min før du skyller det ut med en skylleballong, eller medisinsprøyte uten spiss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Del Skrevet 28. desember 2013 Det finnes, google fant disse: http://sunkost.no/produkter/forkjolelse/auriplus-%C3%B8relys-1-par/ Dette er alternativbehandling mot sykdom. Ikke for å fjerne ørevoks. Anonymous poster hash: 16c14...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjøp Revaxør på apoteket http://www.apotek1.no/produkter/revaxor-m-ballong-10ml-891119p Evt drypp noen dråper olivenolje i øret mens du ligger på siden, la det virke i ca 15 min før du skyller det ut med en skylleballong, eller medisinsprøyte uten spiss. Du skal ikke bruke skylling i øret på den måten. Det kan skade trommehinnene. Anonymous poster hash: 16c14...44a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Del Skrevet 28. desember 2013 Googlet ørelysene og så at de kan være farlige og at de er bannlyste i USA. Tror jeg legger fra meg den tanken. Skjønner ikke hvordan de bare kan skylle ut ørevoksen. Det må jo alikevel sitte masse igjen inni der. Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 28. desember 2013 #10 Del Skrevet 28. desember 2013 Få noen til å blåse hardt fra det andre øret..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s@nd Skrevet 28. desember 2013 #11 Del Skrevet 28. desember 2013 Dra til lege (noe jeg gjorde som barn) eller spør på apoteket etter øreskylling. Funker bra, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Del Skrevet 28. desember 2013 Ja, jeg gikk til ørelege da jeg var liten å sugde det ut. Har egentlig lyst til å gjøre det igjen, men må til lege å få henvisning først og det er vel dyrt å gå til ørelege? Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Del Skrevet 28. desember 2013 Kommer det ikke før eller siden ut av seg selv.Anonymous poster hash: 834d3...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 28. desember 2013 #14 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Du skal ikke bruke skylling i øret på den måten. Det kan skade trommehinnene. Anonymous poster hash: 16c14...44a Dette er råd jeg har fått fra legen min. Dessuten så gjør de det på samme måte på legesenteret. Endret 28. desember 2013 av Hjarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Del Skrevet 28. desember 2013 Kommer det ikke før eller siden ut av seg selv.Anonymous poster hash: 834d3...96d Det pleide å gjøre det før, men jeg har for uvane å pirke meg mye i ørene fordi det klør, så det har vel satt seg skikkelig fast inni der. Spesielt etter at jeg har dusjet. Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. desember 2013 #16 Del Skrevet 28. desember 2013 Det finnes, google fant disse: http://sunkost.no/produkter/forkjolelse/auriplus-%C3%B8relys-1-par/ Googler du litt mer finner du denne. Lurer på om ts fant samme tråd? Ihvertfall, det er en dyr måte å fylle ørene med smeltet gugge. Det triste oppi det her er at til og med norske helsekostkjeder tjener penger på slik svindel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #17 Del Skrevet 28. desember 2013 Nå gidder jeg ikke å gjenta meg selv lenger for døve ører her i tråden. Et billig tips jeg fikk av øre nese og hals spesialisten jeg var til var nettopp det å bruke helt vanlig olivenolje, en til to dråper, hver kveld før sengetid, og ørevoksen ville renne ut av seg selv. Men om dere virkelig vil bruke penger og tid til å gå på apoteket og kjøpe dyre produkter som gjør akkurat sammen nytten som olivenoljen og betale dyre legetimer.. Vær så god. Hører du hva jeg sier nå da?!? Anonymous poster hash: 16c14...44a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #18 Del Skrevet 28. desember 2013 Nå gidder jeg ikke å gjenta meg selv lenger for døve ører her i tråden. Et billig tips jeg fikk av øre nese og hals spesialisten jeg var til var nettopp det å bruke helt vanlig olivenolje, en til to dråper, hver kveld før sengetid, og ørevoksen ville renne ut av seg selv. Men om dere virkelig vil bruke penger og tid til å gå på apoteket og kjøpe dyre produkter som gjør akkurat sammen nytten som olivenoljen og betale dyre legetimer.. Vær så god. Hører du hva jeg sier nå da?!? Anonymous poster hash: 16c14...44a Har rapsolje her. Eller MÅ det være olivenolje? Hvordan drypper du deg da? Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #19 Del Skrevet 28. desember 2013 Nå gidder jeg ikke å gjenta meg selv lenger for døve ører her i tråden. Et billig tips jeg fikk av øre nese og hals spesialisten jeg var til var nettopp det å bruke helt vanlig olivenolje, en til to dråper, hver kveld før sengetid, og ørevoksen ville renne ut av seg selv. Men om dere virkelig vil bruke penger og tid til å gå på apoteket og kjøpe dyre produkter som gjør akkurat sammen nytten som olivenoljen og betale dyre legetimer.. Vær så god. Hører du hva jeg sier nå da?!? Anonymous poster hash: 16c14...44a Hehe, vi er jo døve av ørevoksen evt så er vi multihandikappede siden vi ikke ser heller Anonymous poster hash: 26e92...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #20 Del Skrevet 28. desember 2013 Har rapsolje her. Eller MÅ det være olivenolje? Hvordan drypper du deg da? Anonymous poster hash: 5aee1...f69 Du kan prøve, men olivenolje er best. Få noen til å dryppe for deg. Du kan bruke en liten tskje eller et sugerør. Sug opp olje i et avklippet sugerør, hold fingeren over enden der du sugde, for å holde oljen oppe, og drypp det i øret. Kanskje enklest med sugerøret, for da kan du suge opp ønsket mengde. Noen ganger drypper jeg mye inn, bare for å være sikker på at alt løser seg opp. Det blir jo litt kliss da, men det tørker du fort bort med litt papir. Anonymous poster hash: 16c14...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå