Gå til innhold

Samboer på fest - Så urolig....E

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg er så forferdelig nervøs når han er ute. Vi er langt vekke fra hverandre (på ferie). Han var ute på "byen" i går, og han er ute i kveld igjen.

Jeg har ingenting i mot det, og jeg bruker av og til å gå ut med mine venninner. Jeg vet ikke hvordan han har det når jeg er ute, men jeg har det i alle fall ganske urolig når han er det.

Jeg stoler på han, men jeg tror kanskje det handler mer om å ikke ha "kontroll" over hva han ser og gjør. Jeg er ikke en kontroll-freak som styrer han, bestemmer over han eller sier han ikke må gjøre ditt eller datt når han er ute. Jeg oppfører meg rolig og normalt og vi begge godtar at vi drar ut alene i blant.

Men, hvorfor er jeg så forferdelig nervøs nå?? Jeg stoler jo på han, jeg "vet" jo at han ikke kommer til å gjøre noe dumt (jeg KAN jo ikke vite, men jeg tenker jo slik da). Jeg sitter våken hele natta nesten, klarer ikke sovne... Uff, det er en forferdelig følelse å sitte med.

Hva skal jeg gjøre for å føle det slik? Har dere det slik?

Menn, kvinner, hvordan har dere det når samboeren/kjæresten er ute på fest? Er dere også litt nervevrak....? Hehe... Heldigvis vet ikke samboeren hvordan jeg er når han er ute.

Anonymous poster hash: c674e...d07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, kom en liten E på slutten der, heheh :) don't mind that.... ;)

Skrevet

Hva med å gjøre noe selv når han er ute? Dra ut selv (et annet sted) eller få besøk?

Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å IKKE føle det slik* Tror jeg utvikler noen slags skrivevansker nå,... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hva med å gjøre noe selv når han er ute? Dra ut selv (et annet sted) eller få besøk?

Jeg er med familie, har egentlig ingen venner her, så det er ikke så mye jeg kan gjøre. Bortsett fra å gå en tur eller se en film, men tanken ligger liksom der... i bakhodet. Er irriterende egentlig.

Skrevet

Jeg er også et nervevrak når kjæresten er ute :P Han er ute å drikker nå, og kommer nok ikke hjem før i 4-5 tiden i natt :P

Men jeg er ikke redd for at han skal være utro, for jeg stoler 100% på han. Er mer redd for at noe skal skje med han :P

Anonymous poster hash: 975e6...5d5
Skrevet

Jeg er også et nervevrak når kjæresten er ute :P Han er ute å drikker nå, og kommer nok ikke hjem før i 4-5 tiden i natt :P

Men jeg er ikke redd for at han skal være utro, for jeg stoler 100% på han. Er mer redd for at noe skal skje med han :P

Anonymous poster hash: 975e6...5d5

Uff, ja er en fæl følelse.

Jeg er ikke av den sjalu typen, men jeg ER redd for at han skal gjøre dumme ting som å flørte eller gå for langt med en annen kvinne. Jeg er jo sikker på at han aldri blir å gjøre noe sånt, men selvfølgelig er jeg redd for det, det ER en redsel jeg har, fordi jeg er så redd for å miste han. OG selvfølgelig at han skal bli skadet eller noe...Alkohol får mange folk til å gjøre dumme ting. Derfor er jeg redd når han er ute. Jeg vet jo ikke hvordan han oppfører seg alene.

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Er også urolig, kjenner følelsen.. Du får bare prøve å ikke tenke på det, og jeg syns det hjelper å dra ut samme dag han drar ut, for da har jeg også noe å gjøre, istedenfor å sitte der hjemme med tankene. :) Nå drar han faktisk aldri ut da, men for lenge siden gjorde han det av og til, og husker følelsen.

Skrevet

Sitter og er urolig selv, så vet hvordan du har det. Stoler på ham så godt jeg klarer å stole på noen, men den gnagende følelsen av å ikke ha kontroll er der alltid likevel. Også er jeg alltid redd for at noe skal skje ham, han blir ganske full noen ganger og jeg er redd han skal skade seg eller rote seg borti noe bråk..eller bli ranet feks (bor i Oslo). Jeg forsøker alltid å finne på noe å gjøre så jeg ikke skal tenke på det, spiller data feks:) Han har også sagt at jeg kan ringe ham om jeg er bekymret, men han hører ikke alltid telefonen så da blir jeg jo bare mer bekymret haha.

Anonymous poster hash: bdd3b...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...