AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Svigerfamilien er en gjeng baksnakkende folk. Og nå har de skremt meg vekk. V har avslørt løgner, uten å si noe til dem, og vet at de baksnakker oss. Har vært i krangel med dem tidligere i høst, og forholdet er kaldt og rart nå. Jeg tør ikke å besøke dem. Ei heller å møte øvrig familie fordi jeg føler meg mobbet, baksnakker og ikke vet hva de tenker om meg/oss etter alt det fæle de må ha hørt. Grunnen til at vi mistenker det er 1: et par familiemedlemmer oppførte seg stygt mot oss i et selskap nylig, 2: de snakker om alle. T.o.m sine egne barn. Det er en gjeng skravlekjerringer som ringer hverandre for å sladre om ting de ikke har noe med. F.eks hva folk har på seg, om de sminker seg. Og så finner de på løgner om konspirering fra vår side. Det er ingen garanti for at de har baksnakket meg/oss, men jeg har det liksom på magefølelsen, siden de baksnakker andre i familien. og det andre jeg nevnte. lett å bli paranoid når de er sånn. Hvordan skal jeg ignorere tankene og klarer drite i hva de sier/har sagt om oss til andre? For det er vel umulig å unngå slekt for alltid. Hr ikke besøkt dem på over et halvt år nå. Anonymous poster hash: 6fb3b...dcc
Bernardette Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Vi har avslørt løgner, uten å si noe til dem, og vet at de baksnakker oss. Det er ingen garanti for at de har baksnakket meg/oss, men jeg har det liksom på magefølelsen. Bestem deg. 3
minister-mio Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde ikke gjort noe hvis jeg ikke visste noe sikkert. Du skriver båd at du vet ned sikkerhet og at du ikke gjør det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå