Gå til innhold

Hva kan jeg lage av fleecestodd i leopardmønster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg har en god del igjen av et fleece-stoff i leopardmønster. Skulle orginalt sy det i form av en katt på en pute til ei venninne som har dilla på puter og katter, men det ble for vanskelig så det ble til et pote-trykk i fleece i stedet, som krevde mye mindre stoff. Så nå sitter jeg jo igjen med masse tacky stoff jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med :fnise:

Har tenkt på å lage en pute men... ugh...

Anonymous poster hash: 5cbff...00b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor leser du ikke gjennom tittelen når du lager et nytt innlegg? Fantastisk irriterende med folk som ikke gidder å korrekturlese egne overskrifter.

Anonymous poster hash: cc253...51e
Skrevet

Hvorfor leser du ikke gjennom tittelen når du lager et nytt innlegg? Fantastisk irriterende med folk som ikke gidder å korrekturlese egne overskrifter.

Ja, jeg glemte det denne ene gangen. Dra meg til galgen!!

• Liker 1
Skrevet

Veldig gjerne.

Ellers er det bare å kaste stoffet, med mindre du har en venninne i nærheten som setter pris på slikt grusomt stoff.

Skrevet

Puter eller pledd kanskje? Passer forresten kjempefint til kjeledyr, så om du har hund eller katt.. kanskje du kan sy et teppe eller en stor pute til å ligge på?

Skrevet

Veldig gjerne.

Dysleksi er et nytt ord for deg ja.

Puter eller pledd kanskje? Passer forresten kjempefint til kjeledyr, så om du har hund eller katt.. kanskje du kan sy et teppe eller en stor pute til å ligge på?

Stoffet er tacky som det er, selv om puta ble såpass diskret at den ble fin, så tror jeg en pute i rent leopard-stoff blir for stort og iøynefallende. Må liksom gjøre det mer diskret:P

Har ikke dyr, men kan jo gi bort til dem som har alltids!

Skrevet

Sy et karnevalskostyme til barnehagebarn? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar det gjerne :D

Skrevet

Spør en barnehage om de vil ha det, evt en barneskole? Teatergruppe?

Anonymous poster hash: 00e40...21c
AnonymBruker
Skrevet

Sy et karnevalskostyme til barnehagebarn? :)

Så flink å sy er jeg nok ikke :fnise: Men kanskje jeg kan sy en sånn tarzan kostyme til kjæresten bare på jævel :fnise:

Jeg tar det gjerne :D

Haha, hva hadde du kommet til å lage av det da?:P

Skrevet

Så flink å sy er jeg nok ikke :fnise: Men kanskje jeg kan sy en sånn tarzan kostyme til kjæresten bare på jævel :fnise:

Haha, hva hadde du kommet til å lage av det da? :P

Åh, jeg hadde nok brukt det til sjal, eller putestoff, eller gitt litt videre til ei vennine som bruker sånt noe til å lage bokstaver til klær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...