AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Må ha noen for å se dette fra utsiden. Kjapt fortalt; Han er frekk i uttalen sin. Svarer på en nedverdigende måte, og får meg til å føle meg som en masete mamma selvom jeg kun har spurt om vi skal dra om et kvarter, f.eks. Sier jeg; nei, nå går vi å legger oss a, sent på kvelden, holder han meg bare fast helt til han bestemmer seg for å legge seg. Da kan vi gå liksom. Kommentarer ellers, bare mumler med av og til hvis jeg skal fortelle noe osv. Tar jeg noe opp legger han alltid skylda på meg, og jeg tar den til slutt. Jeg var aldri sånn før! Da sier han at det ikke er noe å krangle om og at det bare blir idiotisk. Hånflirer av meg hvis jeg blir irritert og, og tro meg- han irriterer meg med vilje! Nå har vi hatt en herlig periode, men så begynte det igjen. Spurte rett ut om han respekterte meg, og da fikk jeg som svar; Herregud, pisspreik. Det er sånt man spør om når man er 14 år. Er det mulig! Hadde vi ikke hatt superperiodene så hadde jeg dratt for lengst. Forslag på måter jeg kan få han til å forstå alvoret? Han er jævlig god til å pakke inn ting og legge det over på meg, og skylder på de gode periodene og lurer bare på hva som egentlig er problemet hvis jeg tar opp en diskusjon. Så noe annet enn å prate? Vil prøve litt til, selvom han har knekt meg. Vi har bryllup til sommeren, så må prøve alt. Men blir det ikke bedre er det på hue og rævva ut..Anonymous poster hash: 46173...c72
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Da får du rett og slett bare være bestemt. Når du sier "Nei, nå legger vi oss", så får du bare gå å legge deg, om han ikke vil. Eller når han sier "Nei, nå legger vi oss", så vær bestemt og si "Nei jeg legger meg ikke enda". Virker litt som om du lar deg tråkke på. Si rett ut at sånn fliring og respektløse komentarerer orker du ikke. Anonymous poster hash: b8a51...ecb 2
Jellybean78 Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Eh.....dette virker som et utrolig dårlig fundament å legge et giftemål oppå, (en liten observasjon bare). Ville nok prøvd å fått klarhet i alt dette først og utsatt bryllupet til en tid hvor du føler at tiden er mer rett. 2
Gjest Chloe87 Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hvor gamle er dere? Det virker mer som han er din sønn. Han virker respektløs, barnslig og umoden. Hva er dette med "holder deg nede" hvis du vil legge deg ned å sove? Mener du at han holder deg igjen hvis du vil gå og legge deg? Tror jeg sterkt ville ha revurdert ekteskapet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Tror ikke jeg hadde orket en sånn berg og dal bane med gode og dårlige perioder ass... Så enkelt hadde det egentlig vært for meg. Anonymous poster hash: 15bdf...222 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Det ville ikke blitt bryllup til sommeren for meg ihvertfall. Ikke nyttårsfeiring heller. Ja, det er lørdag, men jeg hadde spent han ut døra, for godt. Anonymous poster hash: dc836...ad9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå