Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Er en frisør like ved der jeg bor som er det eneste stedet i/rundt byen de tar extentions med klemmer istedenfor lim. Er tre som jobber der; ei veldig hyggelig ung ei på 18 år, ei oppi 30 årene og ei på noen og femti.

Nå har det seg slik at disse tre er helt forskjellige. Hun på 18 pleier å ta ut extentionene mine for at jeg kan farge etterveksta mi for så å sette de inn igjen gratis, pluss klippe gratis lugg siden de har så bra kunde som meg med ext. hehe.

Hun på 30 derimot sa hun skulle ha 900 :o for å ta ut, feste igjen og 100 for luggstussing.

Og hun på 50 derimot, tar 500 for dette, og lurte meg til å kjøpe en voks for luggen for deretter å si "du træng itj voks, bruk baaalsam" hun er trønder og bruker bare balsam til absolutt alt.

Det er vel ikke behov for å fortelle hvem jeg setter mest pris på av disse her, men hvem gjør dette riktig? 900 for en jobb som tar 10 min?? jaja...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kven som gjer det riktig er det vel berre abeidsgjevar som kan svare på. God service av ho på 18, men det er nok vanleg å ta litt betalt for slike tenestar, sjølv om 900 kr virka litt i meste laget. Ha dei ikkje ferdige prislister?

Du har forresten kult hår, Kake!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Takktakk :) jeg bare lar være å si noe til sjefen hennes jeg så går det så bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...