Gå til innhold

Noen treninginteresserte russ her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 18 år i Trondheimsområdet her. Ser litt mørkt på all drikkingen i russetida, da drikking for min del sliter mye på fysisk og særlig psykisk helse. (Ja, jeg har prøvd det!) Elsker å trene og å være aktiv - det er livet!

Noen med samme interesse og omtrent samme alder her inne som kunne tenke seg å møtes av og til og "feire" russetida med noen svette treningsøkter?

ALLE mine venner foretrekker å drikke seg fulle og spise potetgull når de skal "feire".... Føler meg ensom...

(er anonym til jeg ser om jeg får noe respons.)

Venter i spenning!!

Anonymous poster hash: 2380e...bda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke være russ før 2015, men jeg føler med deg! Alkohol setter deg dessuten tilbake 1 uke i trening, og det inneholder masse kalorier. Jeg er ikke en person som liker å drikke (kan dog drikke et glass rødvin med kjæresten, men ikke noe mer enn det) så tror jeg kommer til å være kristenruss selv om jeg ikke er kjempekristen.

Kan det kanskje være en ide? :) Eller muligens ikke være russ i det hele tatt. Ser egentlig ikke poenget med å være russ jeg da :P

Anonymous poster hash: f5940...a1b
Gjest nysgjerrigp
Skrevet

loll, så teit, Du blir ikke usunn eller psykisk syk av å drikke deg full i russetida. Ta det litt med ro. Tenker du er skolenerd ;)))

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke være russ før 2015, men jeg føler med deg! Alkohol setter deg dessuten tilbake 1 uke i trening, og det inneholder masse kalorier. Jeg er ikke en person som liker å drikke (kan dog drikke et glass rødvin med kjæresten, men ikke noe mer enn det) så tror jeg kommer til å være kristenruss selv om jeg ikke er kjempekristen.

Kan det kanskje være en ide? :) Eller muligens ikke være russ i det hele tatt. Ser egentlig ikke poenget med å være russ jeg da :P

Henger meg på denne. Ikke interessert i å drikke og feste. Og bruke masse penger på ingenting.. Jeg har rett og slett funnet to i klassen min som føler det på samme måte og vi skal være "ikke russ" sammen :) Skulle da vært russ neste mai. Kanskje du kan finne noen i klassen eller vennegjengen din som føler det på samme måte?

Endret av Fride28
Gjest bustyvel
Skrevet

Er da vel bare å ikke drikke (så mye) det. Kan ha det supermoro som edru-russ også :)

Skrevet

loll, så teit, Du blir ikke usunn eller psykisk syk av å drikke deg full i russetida. Ta det litt med ro. Tenker du er skolenerd ;)))

haha tenker jeg og

Anonymous poster hash: 00888...04c

Skrevet

Ah, så man er nerd og teit fordi man ikke vil drikke seg full? Er ikke alle som synes det er gøy å være full kjære deg. Og som jeg har sagt så inneholder alkohol mye kcal. Er en grunn til at det heter ølmage.

Bedre å være flink på skolen enn å ha ølmage :nigo: Ikke noe teit i å være flink på skolen :)

Skrevet

Henger meg på denne. Ikke interessert i å drikke og feste. Og bruke masse penger på ingenting.. Jeg har rett og slett funnet to i klassen min som føler det på samme måte og vi skal være "ikke russ" sammen :) Skulle da vært russ neste mai. Kanskje du kan finne noen i klassen eller vennegjengen din som føler det på samme måte?

Vennegjengen min skal være kristenruss, så jeg har valget mellom å enten være det eller ingenting egentlig. Men skal ikke ta over TS sin tråd.

Skrevet

Flere?

Og til deg nysgjerrgiper- jeg er skoleflink, men langt i fra noe "nerd":

TS

Anonymous poster hash: 2380e...bda
Skrevet

Ikke vær russ, da. Jeg skal ikke være russ jeg heller, av egentlig samme grunnen + at jeg tåler ikke så veldig mye alkohol, blir gal og fæl på grunn av medisiner som jeg går på + jeg har ingen venner i klassen eller det årskullet, så da blir det ikke russ på meg...

Anonymous poster hash: 95ab2...7fb
Skrevet

Du kan ha det kjempegøy i russetiden selv om du ikke drikker. Det var mange i min klasse som ikke drakk/drakk lite, og de var også med på moroa på lik linje med alle andre. Det er nok en del som kommer til å ha vanskelig for å forstå hvorfor du ikke vil drikke, men de fleste på den alderen er voksen og moden nok til å ha forståelse og gi blaffen i at du ikke drikker. Du får nok en fin russetid, skal du se!

Anonymous poster hash: 7d809...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...