AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jente på 18 år i Trondheimsområdet her. Ser litt mørkt på all drikkingen i russetida, da drikking for min del sliter mye på fysisk og særlig psykisk helse. (Ja, jeg har prøvd det!) Elsker å trene og å være aktiv - det er livet! Noen med samme interesse og omtrent samme alder her inne som kunne tenke seg å møtes av og til og "feire" russetida med noen svette treningsøkter? ALLE mine venner foretrekker å drikke seg fulle og spise potetgull når de skal "feire".... Føler meg ensom... (er anonym til jeg ser om jeg får noe respons.) Venter i spenning!! Anonymous poster hash: 2380e...bda
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg skal ikke være russ før 2015, men jeg føler med deg! Alkohol setter deg dessuten tilbake 1 uke i trening, og det inneholder masse kalorier. Jeg er ikke en person som liker å drikke (kan dog drikke et glass rødvin med kjæresten, men ikke noe mer enn det) så tror jeg kommer til å være kristenruss selv om jeg ikke er kjempekristen. Kan det kanskje være en ide? Eller muligens ikke være russ i det hele tatt. Ser egentlig ikke poenget med å være russ jeg da Anonymous poster hash: f5940...a1b
Gjest nysgjerrigp Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 loll, så teit, Du blir ikke usunn eller psykisk syk av å drikke deg full i russetida. Ta det litt med ro. Tenker du er skolenerd ))
Fride28 Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jeg skal ikke være russ før 2015, men jeg føler med deg! Alkohol setter deg dessuten tilbake 1 uke i trening, og det inneholder masse kalorier. Jeg er ikke en person som liker å drikke (kan dog drikke et glass rødvin med kjæresten, men ikke noe mer enn det) så tror jeg kommer til å være kristenruss selv om jeg ikke er kjempekristen. Kan det kanskje være en ide? Eller muligens ikke være russ i det hele tatt. Ser egentlig ikke poenget med å være russ jeg da Anonymous poster hash: f5940...a1b Henger meg på denne. Ikke interessert i å drikke og feste. Og bruke masse penger på ingenting.. Jeg har rett og slett funnet to i klassen min som føler det på samme måte og vi skal være "ikke russ" sammen Skulle da vært russ neste mai. Kanskje du kan finne noen i klassen eller vennegjengen din som føler det på samme måte? Endret 28. desember 2013 av Fride28
Gjest bustyvel Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Er da vel bare å ikke drikke (så mye) det. Kan ha det supermoro som edru-russ også
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 loll, så teit, Du blir ikke usunn eller psykisk syk av å drikke deg full i russetida. Ta det litt med ro. Tenker du er skolenerd )) haha tenker jeg og Anonymous poster hash: 00888...04c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 loll, så teit, Du blir ikke usunn eller psykisk syk av å drikke deg full i russetida. Ta det litt med ro. Tenker du er skolenerd )) Ah, så man er nerd og teit fordi man ikke vil drikke seg full? Er ikke alle som synes det er gøy å være full kjære deg. Og som jeg har sagt så inneholder alkohol mye kcal. Er en grunn til at det heter ølmage. Bedre å være flink på skolen enn å ha ølmage Ikke noe teit i å være flink på skolen Anonymous poster hash: f5940...a1b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Henger meg på denne. Ikke interessert i å drikke og feste. Og bruke masse penger på ingenting.. Jeg har rett og slett funnet to i klassen min som føler det på samme måte og vi skal være "ikke russ" sammen Skulle da vært russ neste mai. Kanskje du kan finne noen i klassen eller vennegjengen din som føler det på samme måte? Vennegjengen min skal være kristenruss, så jeg har valget mellom å enten være det eller ingenting egentlig. Men skal ikke ta over TS sin tråd. Anonymous poster hash: f5940...a1b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Flere? Og til deg nysgjerrgiper- jeg er skoleflink, men langt i fra noe "nerd": TS Anonymous poster hash: 2380e...bda
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Ikke vær russ, da. Jeg skal ikke være russ jeg heller, av egentlig samme grunnen + at jeg tåler ikke så veldig mye alkohol, blir gal og fæl på grunn av medisiner som jeg går på + jeg har ingen venner i klassen eller det årskullet, så da blir det ikke russ på meg... Anonymous poster hash: 95ab2...7fb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Du kan ha det kjempegøy i russetiden selv om du ikke drikker. Det var mange i min klasse som ikke drakk/drakk lite, og de var også med på moroa på lik linje med alle andre. Det er nok en del som kommer til å ha vanskelig for å forstå hvorfor du ikke vil drikke, men de fleste på den alderen er voksen og moden nok til å ha forståelse og gi blaffen i at du ikke drikker. Du får nok en fin russetid, skal du se! Anonymous poster hash: 7d809...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå