AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg var ute i går og traff en jeg har rota med for mange år siden. Ble sittende på fanget hans og prate. Han ville vi skulle dra hjem til en av hans gårder, han er gift. Da han tok hånda under blusen min gikk jeg av fanget. Han fulgte etter meg hele kvelden, men jeg klarte å komme meg hjem alene. Har hatt en veldig dårlig dag i dag, har også sagt dette til kjæresten min, i tilfelle det skal bli snakk av dette. Vi bor på en liten plass. Er jeg for ærlig, jeg har det bare så vondt i meg, bet at ikke jeg gjorde noe galt, annet en å sitte på fanget og snakke. Anonymous poster hash: a17f0...e61
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde nok sagt det til min kjæreste jeg også hvis det hadde vært meg. Så han ikke hører det igjenn av andre som har misfortått det hele. Anonymous poster hash: b08f3...002
Adhara Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Så du sitter på fanget til andre menn enn din samboer? Ikke annet å vente, da... Anonymous poster hash: 06dcf...dc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå