Gå til innhold

Kassedamer liker meg og det er jævlig plagsomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men jeg er drittlei av kassadamer som liker meg. Jeg vil handle maten min i fred uten å måtte svare på elendige spm, eller føre tomme samtaler. Har for første gang i livet mitt sympati med damer som klager over butikkansatte som flørter med dem.

Anonymous poster hash: db713...db6
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Haha, du høres rimelig selvsentrert ut, gitt :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Kan nok heller være at du tar feil av kundevennlighet og flørting. De er sånn mot alle ^^

Anonymous poster hash: 7d0be...76a
  • Liker 10
Skrevet

Hvilke elendige spørsmål må du svare på?

• Liker 2
Skrevet

Hva sier de da? "Pose? Kvittering?" ? Jeg skjønner det er fryktelig plagsomt og oppleves som trakassering. Hvordan kan de våge å stille disse spørsmålene!

• Liker 9
Skrevet

Du får komme og handle hos meg! Da skal du se likegyldighet uten sidestykke, et smil og kun "hei, pose, kvittering HADEEE". Jeg lover :)

Anonymous poster hash: 45503...264

• Liker 3
Skrevet

Hva sier de da? "Pose? Kvittering?" ? Jeg skjønner det er fryktelig plagsomt og oppleves som trakassering. Hvordan kan de våge å stille disse spørsmålene!

Er du tilbakestående? Leste du den delen hvor jeg nevnte at de spør personlige spørsmål? De spør om ting som hvor kommer du fra, bor du i området, hva gjør du til vanlig, hvorfor liker du å komme på denne tiden av dagen osv. Og når de går tomme for spørsmål prøver de å føre samtaler med meg. Kommer bort når jeg står ved hyllene og ser etter noe, eller når det er ingen andre enn meg ved kassa...

Gjest New_Girl
Skrevet

Er du tilbakestående? Leste du den delen hvor jeg nevnte at de spør personlige spørsmål? De spør om ting som hvor kommer du fra, bor du i området, hva gjør du til vanlig, hvorfor liker du å komme på denne tiden av dagen osv. Og når de går tomme for spørsmål prøver de å føre samtaler med meg. Kommer bort når jeg står ved hyllene og ser etter noe, eller når det er ingen andre enn meg ved kassa...

Du skrev da ingenting om at spørsmålene var personlige? Elendige var det du sa. Tror heller det er du som er tilbakestående som ikke skjønner forskjell på flørting og kundeservice!

• Liker 8
Skrevet

Nei, den leste jeg ikke, den var usynlig. :fnise:

• Liker 10
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Stakkars deg. Hjertet mitt blør i medfølelse.

• Liker 1
Skrevet

I-lands problemer...

Anonymous poster hash: 4b614...d77
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep

Kosemose, mod

Skrevet

Sikker på at de ikke bare er ute etter pengene dine?

• Liker 6
Skrevet

Sikker på at de flørter? Høres merkelig ut..

• Liker 1
Skrevet

La personligheten din skinne gjennom som her, så løser nok problemet seg...

Anonymous poster hash: 442ba...e72

• Liker 3
Skrevet

Sikker på at de ikke bare er ute etter pengene dine?

Godt poeng.

De som sitter i kassa er alltid veldig interessert i å få betalt for de varene man går og bærer på. En underlig oppførsel jeg har blitt utsatt for mange ganger, både fra kvinnelig og mannlig kassepersonale.

• Liker 3
Skrevet

Buhu, stakkars deg.

Ja, det er faktisk stakkars meg. For jeg vil bare handle.

Skrevet

Hvis noen av de snaxne jentene som jobber i kassa her jeg bor, hadde flørtet med meg, hadde jeg hoppet i taket av jubel.

Så ikke klag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...