AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er selv kvinne men jeg føler meg betatt av andre kvinner. Jeg er særlig betatt av en kvinnelig butikkansatte som jobber på nærbutikken. Bør jeg si til henne at hun er pen og at jeg tenner på andre kvinner. Jeg er fristet til å spørre om tlf nr hennes.Anonymous poster hash: 1e1b8...fec
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Det blir veldig pågående og kanskje hun finner det ubehagelig. Fortsett heller å drømme på avstand. Anonymous poster hash: 65421...1d7
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Dersom du har en utpreget god gaydar, så kan du spørre.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er selv kvinne men jeg føler meg betatt av andre kvinner. Jeg er særlig betatt av en kvinnelig butikkansatte som jobber på nærbutikken. Bør jeg si til henne at hun er pen og at jeg tenner på andre kvinner. Jeg er fristet til å spørre om tlf nr hennes.Anonymous poster hash: 1e1b8...fec Nei, du bør ikke fortelle kassadama om dine seksuelle preferanser. Anonymous poster hash: b5690...32c
Gjest bustyvel Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Prøv å finn ut om om foretrekker damer da, jeg hadde fått litt panikk om en dame hadde "sjekka" meg opp når jeg stod i kassa… (jeg hadde nok fått litt noia om det var en mann også, da)
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Folk får altfor lett angst og panikk når noen viser interesse.
Gjest bustyvel Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Folk får altfor lett angst og panikk når noen viser interesse. Jeg får sjelden det når jeg er i "sivil". Men på jobb, i uniform, kan jeg ikke gå, jeg kan ikke være ufin eller sur, og at folk i tillegg kan være vitner til hele dritten = panikkfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå