Gå til innhold

Jeg er betatt av en kvinnelig butikkansatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv kvinne men jeg føler meg betatt av andre kvinner. Jeg er særlig betatt av en kvinnelig butikkansatte som jobber på nærbutikken. Bør jeg si til henne at hun er pen og at jeg tenner på andre kvinner. Jeg er fristet til å spørre om tlf nr hennes.

Anonymous poster hash: 1e1b8...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir veldig pågående og kanskje hun finner det ubehagelig. Fortsett heller å drømme på avstand. Anonymous poster hash: 65421...1d7

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dersom du har en utpreget god gaydar, så kan du spørre.

Skrevet

Jeg er selv kvinne men jeg føler meg betatt av andre kvinner. Jeg er særlig betatt av en kvinnelig butikkansatte som jobber på nærbutikken. Bør jeg si til henne at hun er pen og at jeg tenner på andre kvinner. Jeg er fristet til å spørre om tlf nr hennes.

Anonymous poster hash: 1e1b8...fec

Nei, du bør ikke fortelle kassadama om dine seksuelle preferanser.

Anonymous poster hash: b5690...32c

Gjest bustyvel
Skrevet

Prøv å finn ut om om foretrekker damer da, jeg hadde fått litt panikk om en dame hadde "sjekka" meg opp når jeg stod i kassa… (jeg hadde nok fått litt noia om det var en mann også, da)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Folk får altfor lett angst og panikk når noen viser interesse.

Gjest bustyvel
Skrevet

Folk får altfor lett angst og panikk når noen viser interesse.

Jeg får sjelden det når jeg er i "sivil". Men på jobb, i uniform, kan jeg ikke gå, jeg kan ikke være ufin eller sur, og at folk i tillegg kan være vitner til hele dritten = panikkfølelse. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...