Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bond:

Nå har jeg sett meg lei på å måtte bestille BHer på nett eller betale trippelt så mye som andre for å få en fin BH, fordi det er så vanskelig å finne stor cup og liten omkrets.

Var på H&M i dag og så alt det pene, fargerike undertøyet til 149 kr (!!!!!!) og fikk lyst til å bare hamstre - så tenkte jeg at det burde da vel gå an å gjøre det, og bare få de sydd inn i omkretsen? Jeg kan ikke sy selv, er det noen som fått dette gjort hos en syerske? Er det så dyrt at vinningen går opp i spinningen? Er det eventuelt billigere om jeg gjør som jeg sa, og rett og slett hamstrer og får alt gjort på én gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Lett litt for deg jeg... fordi jeg kjenner problemet fra jeg selv var student, og utvalget ikke var større enn det er i dag...

Lenke, 70FF (håper lenken tok med sorteringen min nå)

Tilbudene varer ikke lenger enn til nyttår tror jeg, siden butikken skal avslutte og legge ned.

Førprisene er ikke realistiske, jeg vet hva dette merket også koster til vanlig, og det er sånn £20 - £30

Hold hver ordre under 200 NOK, og du kommer greit ut av det (også sammeliknet med H&M priser).

Skrevet

Jeg prøvde meg på det samme. Problemet var bare at når de var sydd in så gravde kanten av BHene seg inn i armhulene... Kan være det fungerer på de du har funnet, men ville prøvd meg med 1 først i allefall. :)

Skrevet

Lett litt for deg jeg... fordi jeg kjenner problemet fra jeg selv var student, og utvalget ikke var større enn det er i dag...

Lenke, 70FF (håper lenken tok med sorteringen min nå)

Tilbudene varer ikke lenger enn til nyttår tror jeg, siden butikken skal avslutte og legge ned.

Førprisene er ikke realistiske, jeg vet hva dette merket også koster til vanlig, og det er sånn £20 - £30

Hold hver ordre under 200 NOK, og du kommer greit ut av det (også sammeliknet med H&M priser).

Ja, takk for link :) jeg handler stort sett på ebay, 90% av undertøyet mitt er derfra :) Jeg bare går forbi så utrolig mye pent så ofte på kjedebutikkene, spesielt sett i freshe farger og mønstre, og jeg vil ha :fnise:

Jeg prøvde meg på det samme. Problemet var bare at når de var sydd in så gravde kanten av BHene seg inn i armhulene... Kan være det fungerer på de du har funnet, men ville prøvd meg med 1 først i allefall. :)

Åh. Hvilken størrelse sydde du fra-til?

Skrevet (endret)

Det er ikke vanskelig å sy inn BH'ene selv, men jeg har bare sydd dem inn med maks tre-fire cm når jeg har sydd inn mine, så jeg er usikker på hvordan resultatet blir når du syr inn mer enn det.

Passer cup'en funker det å sy dem inn fra feks 75 til 70, men mer enn det kan du risikere at bh-spilene graver seg inn i armhulen.

Edit; har du en gammel bh som er ubehagelig i cup'en kan du teste syferdighetene og eksperimentere litt på den før du starter de seriøse prosjektene. ;)

Endret av Minya
Skrevet

Fra 70 til nærmere 60, så mulig du vil få et annet resultat om du bare syr inn 5 cm :) Hvis du kommer på noe lurt som fungerer må du veldig gjerne si i fra, for jeg er også dritt lei av å måtte bestille fra utlandet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...