AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 På nyttårsaften for noen år siden, hadde jeg sex med en venn av en venn. Etter dette tok han kontakt, men jeg var ikke interessert i noe mer. Noen dager senere fikk jeg høre fra noen som kjente oss begge at han hadde dame. Avstandsforhold, men hun skulle flytte ned hit. Jeg konfronterte ham med dette, og han sa da at det stemmte, han hadde "glemt det av" den kvelden vi var sammen. Han snakkte faktisk med henne på telefonen mens han lå i senga med meg... De er nå gifte, og hun vet ingenting om dette. Hvert år rundt denne tiden har dette plaget meg, men jeg tenker at side hun ikke vet noe, er jeg bare dum om jeg forteller noe nå. jeg har truffet henne mange ganger, etter dette skjedde. Hva ville dere gjort? Ville dere levd med det hele, selv om dere visste forholdet deres var bygget på en løgn? Jeg skal selvsagt klare å tie om det er det riktige, min samvittighet er ren når det kommer til selve hendelsen da jeg ikke visste om henne, men det gnager på samvittigheten at jeg har gått i flere år uten å si noe. De fleste i omgangskretsen deres vet om det, bare ikke hun.Anonymous poster hash: 24495...0ed
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde ikke sagt noe. Anonymous poster hash: 0558b...c8a 1
RetroGirl Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Da får du bare la det gnage ivei. Ikke si noe. 1
kristian82 Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 (endret) På nyttårsaften for noen år siden, hadde jeg sex med en venn av en venn. Etter dette tok han kontakt, men jeg var ikke interessert i noe mer. Noen dager senere fikk jeg høre fra noen som kjente oss begge at han hadde dame. Avstandsforhold, men hun skulle flytte ned hit. Jeg konfronterte ham med dette, og han sa da at det stemmte, han hadde "glemt det av" den kvelden vi var sammen. Han snakkte faktisk med henne på telefonen mens han lå i senga med meg... De er nå gifte, og hun vet ingenting om dette. Hvert år rundt denne tiden har dette plaget meg, men jeg tenker at side hun ikke vet noe, er jeg bare dum om jeg forteller noe nå. jeg har truffet henne mange ganger, etter dette skjedde. Hva ville dere gjort? Ville dere levd med det hele, selv om dere visste forholdet deres var bygget på en løgn? Jeg skal selvsagt klare å tie om det er det riktige, min samvittighet er ren når det kommer til selve hendelsen da jeg ikke visste om henne, men det gnager på samvittigheten at jeg har gått i flere år uten å si noe. De fleste i omgangskretsen deres vet om det, bare ikke hun.Anonymous poster hash: 24495...0ed Sånt er jo ekstra grusomt - at alle andre vet mens hun går rundt som en idiot. Alt i alt syns jeg du burde sagt noe for flere år siden. De fleste fortjener bedre enn å kaste bort livet sammen med en sånn mann. Det var neppe første og neppe sist gang han er utro. Endret 28. desember 2013 av kristian82 2
heiduderborte Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Aldri si det! Men om du får vite at han ligger med en annen på denne tiden, så kan du si det. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Si det. Faen altså, la henne få vite sannheten om hvem hun er sammen med! Så hun kan forlate han å får en som har respekt for henne! Gud. Anonymous poster hash: fb42d...de9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Si det...dette er tiden da forhold skal ryke lell...Anonymous poster hash: 64df3...a99
tussi84 Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Dette her ligger en stund tilbake i tid. Skulle det ha blitt sagt noe burde det ha blitt sagt den gangen og ikke nå to år etterpå. Hva oppnår du med å si det nå? Kanskje du får bedre samvittighet og han blir framstilt som en drittsekk? Det er en del av kaken. En annen del er at de nå er gift og at i det verste fall kan ende i skillsmisse om du forteller. Om det er barn i bildet ville jeg absolutt ikke sagt noe så kenge det var en engangs episode. Brudd går mest utover barna. Saken hadde stilt seg anderledes om du visste han var utro nå. Jeg synes du skal la det ligge og heller prøve å gi slipp på det som skjedde.
frøkenkoz Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Si det. Faen altså, la henne få vite sannheten om hvem hun er sammen med! Så hun kan forlate han å får en som har respekt for henne! Gud.Anonymous poster hash: fb42d...de9 Så han respekterer ikke henne for at han jokka ei random dame ?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Så han respekterer ikke henne for at han jokka ei random dame ? Hva da, mener du at man har respekt for partneren sin dersom man har sex med en annen? Anonymous poster hash: fb42d...de9
frøkenkoz Skrevet 29. desember 2013 #11 Skrevet 29. desember 2013 Si det. Faen altså, la henne få vite sannheten om hvem hun er sammen med! Så hun kan forlate han å får en som har respekt for henne! Gud.Anonymous poster hash: fb42d...de9 Så han respekterer ikke henne for at han jokka ei random dame tidligere ?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #12 Skrevet 29. desember 2013 Så han respekterer ikke henne for at han jokka ei random dame tidligere ? Hva da, mener du at man har respekt for partneren sin dersom man har sex med en annen? Anonymous poster hash: fb42d...de9
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #13 Skrevet 29. desember 2013 Hva da, mener du at man har respekt for partneren sin dersom man har sex med en annen? Anonymous poster hash: fb42d...de9 Haha. Ikke si det. Fra meg som startet forrige tråd ´´jeg lå med en som har kjæreste´´. Det ble bare drama og fyy..ikke verdt det. Anonymous poster hash: 00016...040
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #14 Skrevet 29. desember 2013 Fælt så mange "bør jeg smadre forholdet deres for å lette min egen samvittighet"-innlegg det er her om dagen. Kjeder folk seg for mye i romjulen? Anonymous poster hash: 1bedf...f35 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #15 Skrevet 29. desember 2013 Du kan jo fortelle denne mannen at hvis ikke han sier det gjør du det, så kan han i det minste spises opp innvendig av dårlg samvittighet, angst og fortvilelse. Anonymous poster hash: 0980e...0e6
Faina Skrevet 29. desember 2013 #16 Skrevet 29. desember 2013 Det er lenge siden. La det ligge. Med mindre du vet at han er utro igjen. Enten nå eller senere. En gang utro, alltid utro, er bare tull. Han kan faktisk klare å holde seg. Lite sannsynlig kanskje, men enn så lenge hadde i alle fall jeg holdt kjeft.
LempikasPromise Skrevet 29. desember 2013 #17 Skrevet 29. desember 2013 Her har du noen svar fra forrige tråden hvor dette ble diskutert. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798709 Og helt ærlig jenter, om dere har dere med en kar, og deretter finner ut at han har dame, så har dere samme valg som kirkegjengere i amerikanske bryllup, "speak now, or forever hold your peace". Du har valget om å være tøff og si det med en gang, eller så kan du f**n meg holde kjeften din i etterkant også! 1
frøkenkoz Skrevet 30. desember 2013 #19 Skrevet 30. desember 2013 Hva da, mener du at man har respekt for partneren sin dersom man har sex med en annen? Anonymous poster hash: fb42d...de9 Klart fyren/ dama kan respektere kjærestene sine for det. En gang utro og da eier ikke folke respekt ? Etter mange år liksom.dummeste jeg har hørt. Klart det er idiotisk og altt det med utroskap..men folk kan faktisk gjøre feil.kan angre seg som bare det etterpå f.eks.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #20 Skrevet 30. desember 2013 Ts her. Nei, jeg skal nok ikke si noe. Men har vondt for å tro han holder seg på matta om noen legger seg etter han igjen. det som skjedde var at han var egentlig tilbakeholden, helt til jeg med vilje gikk inn for å få oppmerksomheten hans og la an på han. Da var han ikke vond og be, og ba meg bli med han hjem. På en senere fest, sammen med felles venner, han og dama hans, lurte han også på om jeg ville bli med han opp på soverommet, selv om dama da var i samme hus. Men da visste jeg om henne, så da sa jeg selvsagt nei og ba han skjerpe seg.Anonymous poster hash: 24495...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå