Amber Skrevet 15. mai 2004 #1 Skrevet 15. mai 2004 Ikke meningen og sjikanere noen altså, men herregud hvordan de så ut i går. De har vært totalt bad-taste hele veien, men i går tok de kaka. Og atpåtil presterte hun Ingrid dama ( som for øvrig har en snål kropp) å si at hun elsket kjolen! Den fikk henne til å se dobbelt så bred ut som hun egentlig er, og det så ikke ut som hun hadde skuldre i det hele tatt. Prøvde hun å skjule det med de blomstene eller?? Den fjasete stilen deres gjør seg ikke på TV!!!
Barbie Skrevet 15. mai 2004 #2 Skrevet 15. mai 2004 Synes ikke Margaret var noe fin heller jeg da.. Hun så ut som en do-børste i den kjolen.
Gjest Phair Skrevet 15. mai 2004 #3 Skrevet 15. mai 2004 Synes ikke Margaret var noe fin heller jeg da.. Hun så ut som en do-børste i den kjolen. Hahahah Men la godt merke til Solveig sine ben da, de var griselekre!
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 Solveig har fine ben ja Men de to eier ikke smak (eller eventuelt, stylisten deres eier ikke smak). Spesielt Ingrid velger klær som absolutt ikke kler hennes kropp..grøss. Kjolen til Margarethe var litt tøff, bortsett fra nederste del av skjørtet. Men stylisten som velger klær til deltakerne er virkelig dårlig. Skjønner ikke hvorfor deltakerne går med på det, særlig Maria burde satt ned foten et par ganger..
Gjest Catwoman Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 Ingrid har en helt annen smak enn meg i hvertfall, ingenting jeg har sett henne med noen har jeg syntes var pent. Margaret var dødslekker i går, syns spesielt kanten nederst på kjolen var fin jeg da Kjartan og Margaret var dessuten veldig kledelige sammen i går, fordi klærne matchet. I Maria sitt tilfelle er det vel heller stylisten som burde satt ned foten et par ganger, fordi Maria har bestemt antrekket for det meste selv, og vært uenig i det stylisten har sagt. Jeg syns hun burde hørt litt mer på stylisten jeg da.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Maria valgte klærne selv..wow. Det aller verste var den korte, vide svarte kjolen..hun så gravid ut.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 Den gule nattkjolen var ikke akkurat noe bedre den heller. Jeg syns skjørtet til Margaret var stilig, men jeg syns ikke hun har kroppsholdning til å kunne gå med sånne overdeler..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #8 Skrevet 15. mai 2004 Ellers så syns også jeg at programlederne har vært kledd i mye forferdelig. Jeg syns Ingrid er ei flott dame, men det har vært mange kledninger som har fremhevet den lille magen hennes istedenfor å skjule den litt..
Fat Sally Lee Skrevet 15. mai 2004 #9 Skrevet 15. mai 2004 Legger ut en link, jeg. I tilfelle noen skulle lure på hva dere snakker om.. http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2136
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2004 #10 Skrevet 15. mai 2004 Jeg vet det er veldig inviduelt - men i mine øyne har stylistene gjort en dårlig jobb. syns det er få av deltakerne som har sett bra ut, det samme gjelder programlederne.
-Fisken- Skrevet 15. mai 2004 #11 Skrevet 15. mai 2004 Jeg vet det er veldig inviduelt - men i mine øyne har stylistene gjort en dårlig jobb. syns det er få av deltakerne som har sett bra ut' date= det samme gjelder programlederne. Enig. Spesielt hun høyeste av de to programlederne, hun ser alltid grusom ut.
Eplegrønn Skrevet 15. mai 2004 #12 Skrevet 15. mai 2004 Jeg reagerte på at de ikke skiftet antrekk mellom sangene (Margaret og Kjartan). Ellers minnet antrekkene til programlederne mest om utkledning til grisefest på gran canari. Hula hula.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2004 #13 Skrevet 15. mai 2004 Helt enig i det dere sier... Noe så grusomt!!! Hun høye programlederen så alltid tykkere ut enn hun er! Hadde jeg sett slik ut på tv hadde jeg virkelig håpet at mine venner ville sagt ifra!!... (Dorthe skappel såg forresten heller ikke så bra ut i kjolene på gullruten, selv om smykkene strålte aldri så mye....) Clea
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2004 #14 Skrevet 15. mai 2004 (Dorthe skappel såg forresten heller ikke så bra ut i kjolene på gullruten, selv om smykkene strålte aldri så mye....) Syns også hun hadde "lagt seg ut litt" på kort tid? eller er det bare meg? husker dorthe skappel som en slank kvinne jeg, men syns hun var litt rundere på gullruten..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. mai 2004 #15 Skrevet 15. mai 2004 Jeg syns kjolen til hun høyeste var grusom, men den til hun andre var faktisk litt styggpen. Bortsett fra at slepet skulle kanskje vært bak. Det var nok den store FLOWER POWER som utgjorde styggheten på stakan sin kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå