Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er voldsomt mye snakk om de dårlige julegavene her, men jeg er interesset i å høre hva folk ble mest glad for av julegavene i år?!

Selv ble jeg kjempeglad for et hjemmestrikka skjerf fra tanta mi. :) Det var nok den gaven av minst verdi i penger, men det var kjempefint og jeg syntes det er så koselig å tenke på at hun faktisk har sittet og stikket det til meg!

Så, hva var den beste julegaven du fikk i år?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ms_kwang
Skrevet

(fra min bror, så tenker det betyr at han endelig vil la meg være med å jogge med han :fnise:)

Skrevet

Det jeg ble mest glad for er øredobbene,sko, favoritt parfymen min og klærene jeg fikk :-)

Skrevet

Høres sikkert teit ut nå, men det fineste jeg fikk var gavene som barna har laget i barnehagen. Det fulgte med bilder av dem som var tatt mens de laget det også, og jeg smelta helt, som jeg gjør hvert år ;)

• Liker 1
Skrevet

Tøfler.

Anonymous poster hash: 59cde...3f2
Skrevet

treningstights

Skrevet

Penger :)

Anonymous poster hash: 40c7e...23c
Skrevet

Ny mobil og Marius strikkelue. Ble veldig glad for alt jeg. Kan ikke forstå de som kaster julegavene sine. De fortjener absolutt ingen gaver!

Anonymous poster hash: 9a1d7...fe5
  • Liker 1
Skrevet

2000kr til BSU, for noen er det sikert småpenger, men hos meg kom det veeeldig godt med da jeg tjener latterlig dårlig og ikke var i nærheten av å få fyllt opp årets kvote.

Anonymous poster hash: f5526...3dc
Gjest Anastasia
Skrevet

Ble mest glad for pinnekjøtt-middag jeg.. Men også for den fine lyslykten jeg fikk og gavekort på sportsbutikk :) Nå blir det ullundertøy på meg endelig!

Skrevet (endret)

-

Endret av Fantomina
  • Liker 2
Skrevet

Gavekort hos Stormberg :jepp:

Skrevet

Jeg ble veldig glad for ei veske jeg fikk. Den var dyr, kom veldig uventet og varmet litt ekstra pga diverse omstendigheter.

Skrevet

Et 50 mm 1.4 F IS USM objektiv! <3 LYKKE PÅ JORDEN.

Skallene jeg fikk ligger på en sterk toer. Om ikke delt førsteplass da :ler:

Skrevet

Jeg satt å ventet på denne tråden:P

Fikk mye fint, ikke misfornøyd med noen av gavene mine, men tror nok lommeboka jeg fikk kommer øverst... :sjenert: Og jeg har baller nok til å ikke poste denne som AB :fnise:

156621_s0.jpg

Anonymous poster hash: a76b6...e48

Skrevet

Penger og gavekort på Ikea. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg satt å ventet på denne tråden:P

Fikk mye fint, ikke misfornøyd med noen av gavene mine, men tror nok lommeboka jeg fikk kommer øverst... :sjenert: Og jeg har baller nok til å ikke poste denne som AB :fnise:

156621_s0.jpg

Fuuu-! Skulle jo ikke poste som AB!XD

Skrevet

Dette var vanskelig, for jeg fikk bare gode juegaver og jeg ble kjempeglad for alt jeg fikk. Hvis jeg må velge en ting, så var kanskje sokkegarnet det beste. Det var en gave som kan bli til gaver til andre. Det liker jeg.

:heks:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...