Gå til innhold

Pidestall, verdi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

601226_10202448039993487_748331749_n.jpg

Kostet 200,- ny, hva vil dere gitt for den?

Anonymous poster hash: 50422...67f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den brukes til noe eller tar den bare opp plass?

• Liker 1
Skrevet

Det er en pidestall som kan brukes

Skrevet

Den ser veldig moderne ut. Jeg ville gjettet at den er fra Skeidar eller liknende, og da er den ikke verdt noenting.

Anonymous poster hash: 502d4...cbb

• Liker 5
Skrevet

Du skriver ikke hvor gammel den er. Du må nok gå til en antikvitetshandler for å få den vurdert, men for meg ser den ut som om den er splitter ny og jeg ville derfor ikke betalt 200,- for den. Kanskje 50,-

Anonymous poster hash: 108ec...094
Skrevet

Designet minnet om en krysning av hakekorset og kinesiske tegn. Mindre pent, og helt sikkert ikke verdt noe særlig over femtilappen ;)

Anonymous poster hash: 95aba...a5f

• Liker 4
Skrevet

Nei den hadde jeg gitt bort på Finn.no. Ingen som er sprø nok til å betale noe mer enn maks 30-50 kr for denne.

Anonymous poster hash: 4611b...c9e
  • Liker 3
Skrevet

Trenger ikke være frekk el noe å si at norn en sprø. Den er faktisk min og jeg betalte 200,- for den når den var ny!!!

Nei den hadde jeg gitt bort på Finn.no. Ingen som er sprø nok til å betale noe mer enn maks 30-50 kr for denne.

Anonymous poster hash: 4611b...c9e

Skrevet

Designet minnet om en krysning av hakekorset og kinesiske tegn. Mindre pent, og helt sikkert ikke verdt noe særlig over femtilappen ;)

Anonymous poster hash: 95aba...a5f

Samme gjelder deg, greit at dere ikke synsdden var fin men spurte om pris, ikke om dere syns den var fin!!!

Skrevet

Om jeg var deg, så ville jeg satt prisen til 75 kr med muligheten til å selge den for 50 ved pruting. Er det ingen interesserte om 1 mnd, så ville jeg bare gitt den bort hvis meningen er å bli kvitt den.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Skal du selge flere ting, vile jeg latt denne gå som en del av en pakke.

Jeg sliter med å forstå helt poenget med å selge møbler med ny verdi kr 200 - spesielt når designet er så lite klassisk som dette.

Endret av Blondie65
Skrevet

Samme gjelder deg, greit at dere ikke synsdden var fin men spurte om pris, ikke om dere syns den var fin!!!

Er det ikke greit at folk gir en begrunnelse på at de ikke ville betalt stort for den da?

Anonymous poster hash: ab30f...9ed

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er en pidestall som kan brukes

Jeg kan ikke se at den kan brukes til noe som helst. Er det glassplater øverst og nederst?

Skrevet

Veldig umoderne. Toppen 50 kr hvis du er heldig.

Anonymous poster hash: f6185...5aa
Skrevet

Hvis dere hadde fulgt med, kostet den 200 når jeg kjøpte den, men jeg skal nå kvitte meg med den!

Det er glassplate på toppen og den brukes til blomster.

Alle har forskjellig smak!

Skrevet

Kostet 200,- ny, hva vil dere gitt for den?

Jeg ville ikke hatt den om den var gratis.

Anonymous poster hash: ab30f...9ed

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere hadde fulgt med, kostet den 200 når jeg kjøpte den, men jeg skal nå kvitte meg med den!

Det er glassplate på toppen og den brukes til blomster.

Alle har forskjellig smak!Anonymous poster hash: 50422...67f

Hvor har du handlet den?

Anonymous poster hash: 502d4...cbb

Skrevet

Lykke

Skrevet

Det er ingen som ønsker å være slemme mot deg her, vi har svart på det du har spurt om.

Kan du ikke prøve å annonsere den på en kjøpe/selge/bytte-gruppe på facebook? Med en minstepris du synes er ok? Plutselig er det en som ønsker seg en slik.

Anonymous poster hash: f6185...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...