Gå til innhold

Jeg tør å snakke med jenter, men tør ikke ta neste steget med å be dem ut. Tips til hva jeg bør gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier så tør jeg å prate med jenter, men jeg tør ikke å ta neste steget med å be dem ut. Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre for å tørrre å be ut ei jente?

Anonymous poster hash: 60f7e...19d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må manne deg opp og innse at det å få avslag ikke er noe nederlag.. :) Mitt beste tips er å invitere dem med på noe uten at det blir en date.. -Hey! Jeg og .... skal en tur å spille bowling i morra.. lyst til å være med? f,eks

Skrevet

Du må manne deg opp og innse at det å få avslag ikke er noe nederlag.. :) Mitt beste tips er å invitere dem med på noe uten at det blir en date.. -Hey! Jeg og .... skal en tur å spille bowling i morra.. lyst til å være med? f,eks

Hmmmm, "manne deg opp", ja hadde det vært så enkelt så hadde jeg allerede gjort det... :)

Skrevet

Et tips som funket for min del: inngå en "sponsoravtale" med din bestevenn sånn at han spanderer en øl på deg neste gang du ber en jente ut og får ja, og to øl hvis du får avslag. Det kan bli moro :)

Anonymous poster hash: f7fc1...ff7

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Form leppene, bruk tungen, la følgende ord skli ut mellom leppene; "Dersom jeg får nummeret ditt, så kan vi kanskje finne på noe en dag?"

Skrevet

Hmmmm, "manne deg opp", ja hadde det vært så enkelt så hadde jeg allerede gjort det... :)

Men det er faktisk veldig enkelt! Det handler om hva du forteller deg selv om deg selv og hvordan du snakker til deg selv for å gi deg selv selvtillit. Vi tror selvtilitt er det vanskeligste som finnes, men selvfølelse er.. selvtillitt handler om å finne troen i seg selv og bare egentlig kjøre på.. endre tankegangen slik at avslag ikke blir skremmende, eller noe av det du gjør blir skremmende egentlig..

Vær naturlig og hyggelig og ta litt lettere på ting.. :)

Skrevet

Heh.. Det var jeg som bedde ut dayten for første gang ( var slik; hvis du vil finne på noe så kan vi...." ) ble kino først, neste gang bowling. Etter det kysset vi for første gang.

Anonymous poster hash: cc4ea...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...