maren95 Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er ganske blond og lite erfaren når det kommer til elektronikk og data, men har veldig lyst til å kjøpe meg en pc som jeg kan spille sims 3 på. I hovedsak en pc som jeg bare skal gjøre dette på, for har en annen pc som jeg bruker til andre ting:) Det er pappa som pleier å hjelpe meg til å finne slike ting når jeg trenger det, men tenkte å prøve uten hans hjelp! Så tips om pc tas i mot med takk:D De eneste kravene jeg har er at pc har 15 tommer og at den ikke koster mer enn mellom 2-3000. Kan også kjøpe brukt pc, hvis noen finner noen som passer på finn. Som sagt vet ikke hva jeg skal se etter der, så finner noen noe så bare skriv det her så kikker jeg på det! På forhånd tusen takk!
Sillicious Skrevet 29. desember 2013 #2 Skrevet 29. desember 2013 Jeg spiller Sims 3 på min gamle HP. Trenger ikke store greierne for å spille det.
Maisy Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Så og si alle PC-er du får kjøpt i dag kan kjøre sims 3, siden det er et såpass gammelt spill. Er du sims-fan, kan du eventuelt kjøpe en litt kraftigere PC (da må du antakeligvis opp på mer enn 3000), og kjøpe en som kan kjøre sims 4 når det kommer (annonsert til høsten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå