Gå til innhold

Anbefaling til å få tykkere, hardere negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt lange negler. Jeg har vært skikkelig neglebiter hele mitt liv. Og neglene mine er skikkelig myke, og noe flisete. Har prøvd å spare, men så revner de av. Jeg har fått 2-4 millimeter på neglene nå, og det er så og si det lengste jeg har hatt.

Så lurte jeg på om noen vet hva jeg kan gjøre/bruke for at de skal bli sterkere eller tykkere? Negleforsterker, eventuelt hva slags?

Alt av tips taes i mot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk!

følger spent med i tilfelle det kommer noen nye sensasjonelle negleråd her..
:spise:

Skrevet (endret)

På apoteket kan du få tak i en neglelakk som heter Nail Vital Micro Cell. Den hjelper bra. :)

Jeg selv bruker nå (brukte ovenfor før) Dior Abricot Creme og Dior Abricot Huile, førstnevnte om kvelden og sistnevnte flere ganger pr. dag. For ca. to måneder siden var neglene mine et mareritt. Jeg har riktignok hatt lange negler før, men plutselig begynte neglene å sprekke og flise seg opp, og jeg fikk dem ikke til å bli særlig lange. Det vil si, de ble 0.5 mm og så fliste de seg opp. :cry3:

Nå idag ved bruk av overnevnte Dior produkter så har ikke neglene sprukket. De har ikke flist seg opp, ikke skallet av, de er sterke (jeg trenger ikke bruke neglelakk) og jeg har for øyeblikket noen millimeter. ^^,

Endret av Peanut
Skrevet (endret)

Denne funker supert på mine negler

www.vita.no/trind-nail-repair-natural.html

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Beste tipset jeg har er å la neglene vokse og klippe dem med negleklipper før de knekker eller fliser seg opp. Gjør du det jevnlig og er nøye på å ikke la dem flise seg, vil neglene etter hvert bli sterkere av seg selv.

Dette funker ikke om du har genetisk dårlige negler da.

Mamma sliter med sånne negler selv om hun aldri har bitt noensinne, mens jeg som var neglebiter i 25 år, har sterke og fine negler ti år etter neglebiterslutt.

Skrevet

b vitaminer ,filer aldri ned på sidene,slik at det blir en spiss bue på negla. Da knekker de fort her

Skrevet

Jeg har og fått tykkere negler av Micro Cell. Men noen tåler den ikke og får ødelagt negelene, så anbefaler deg å teste den på en negel først.

Anonymous poster hash: bf794...279

Skrevet

Det beste er nok B-vitamin.. Sånn kosttilskudd. Det gjør både hår og negler sterkere

Skrevet

Ølgjær skal være bra har jeg hørt?

Anonymous poster hash: 4bc1c...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...