AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg havner alltid i samme gamle fotspor, som jeg ikke vil være i.... Jeg finner menn som sier de vil ha meg for seg selv, men det eneste de gjør er å date meg litt mer ordentlig til å begynne med: dvs å gå på turer, sitte å prate , se film osv, men etterhvert så vil de bare møtes og ha sex og så stikke.... for så å ønske å holde på meg..... merkelig nok.... Jeg får så dårlig selvtillit av det. Jeg kjenner at jeg har det helt vondt med at jeg opplever dette gang på gang..... Jeg føler meg lurt på en måte.. for de vet hva jeg søker, og ønsker, også går det slik.... Jeg har en flere dater fra tidligere som vil tilbake, men de kuttet jeg pga de gjorde det samme som han nye daten. Hva ville dere ha gjort? Sagt det rett ut til daten jeg har nå, at jeg vil finne på andre ting enn bare sex? er det dumt å si? Jeg føler at jeg hater meg selv for at jeg roter det slik til hele tiden, men kjærligheten er ikke så lett.... Jeg håper jo på at daten føler noe for meg, og så går det slik etterhvert..... Jeg vil jo tro han, men ..... her ser det ut til at det er mange som kan være noen luringer av noen mannfolk.... Anonymous poster hash: 46bc7...806
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Er du klar på hva du ønsker ovenfor de du dater? Gi klart og tydelig uttrykk for at du er ute etter forhold og bruk lang tid på å bli kjent, gjerne før dere har sex. Prat, prat, prat og bli kjent. Er selvfølgelig fortsatt ingen garantier her, men kanskje du ikke vil ende opp med å føle deg lurt?Anonymous poster hash: 6e85d...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 jeg har uttrykkt hva jeg ønsket da jeg søkte etter mann. I profilen min står det hva jeg søkte og ønsket, og ikke ønsket. Jeg ga klart uttrykk for det. Men disse mennene later som om de er interessert i forhold til å begynne med, helt til de har meg på kroken da behandler de meg kun som et leketøy. Så enten har han gått ifra meg, eller har jeg forlatt han pga dette. Nå skjer det samme igjen... en fyr behandler meg som leketøyet hans. Han vil ikke at jeg skal treffe andre. Og dermed blokkerer han meg. Jeg håper jo selvsagt , dum som jeg er.. at han er interessert i meg, men det er han helt sikkert ikke når han oppfører seg sånn. Lett å si at dette er min feil, men disse mennene burde tenke seg om, og ikke leke på denne måten, for de vet hva jeg ville og ikke ville. Nå skrev jeg et hint til daten min om dette... da ble han helt stille, så får se hva han sier... hehe Anonymous poster hash: 46bc7...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå