AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Bilde fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Ja da jeg er også slik. Så slutt med dette tullet at det er personligeten dere faller for. Det er utseende dere faller for. Personlligheten kommer først når dere har blitt kjent med personen. Anonymous poster hash: 7822b...73d Endret 29. desember 2013 av Daenerys 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg blir ikke forelsket ved første blikk jeg så Tror dette også gjelder for de fleste. Anonymous poster hash: 2432b...854 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Alt starter med objektivisering. Ingen kan se en personlighet eller intelligens. Anonymous poster hash: d8b4e...813
Gwen Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Det er vel veldig subjektivt. Jeg er en person som "føler" folk, og ikke ser dem, om du skjønner hva jeg mener. Jeg kan selvfølgelig mene at en høy, sunn og velstelt fyr er råfin og bli seksuelt tiltrukket, men når det gjelder å finne kjæreste er det bare personlighet og kjemi som teller. Humoren hans, holdninger, hvordan det føles å ligge i armkrok eller holde i handa, verdier han har, intelligens. Om han mangler dette men alikevel er råfin så er det no go uansett. Jeg er ikke desperat. 9
Lea2 Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke faller for noe før jeg blir (i alle fall litt) kjent med en person. Det kan selvsagt være at man synes at en person er attraktiv ved første blikk.. dette har ingenting med å falle å gjøre. Det er som å synes at marsipankaka ser god ut, selv om man vet at ostekake smaker mye bedre. Endret 28. desember 2013 av Lea2 4
Gjest AnneShirley Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Tiltrekkes av utseende, selvfølgelig. Men det er noe annet enn å falle for noen. Og, jo, da handler det mye om personlighet. 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Må være tiltrukket av både personligheten og utseende jeg da hvis jeg skal bli interessert. 1
Cata Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jamen...jamen...jeg faller da ikke for noen jeg ikke er blitt kjent med? Da kan jeg jo like gjerne falle for et pent bilde på veggen. Endret 28. desember 2013 av Cata 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Må være noe attraksjon, men det betyr ikke at han må være en jævla heit kar etter vanlig standard. Anonymous poster hash: 1c1aa...605
Fanderay Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Greia er at jeg kan - utrolig nok - falle for noen "på tross" av utseendet. Jeg kan IKKE falle for noen på tross av personligheten. 8
Lea2 Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Menn som er mer enn middels "pene" å se på har faktisk motsatt virkning på meg. SIkkert dårlige erfaringer med lyset på, men ingen hjemme... 6
Anders42 Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Det der henger ikke helt på greip . Med mindre man er uvanlig naiv og blåøyd så faller man ikke pladask for noen bare ved å vurdere utseendet, og dersom man gjør det så vil jeg tro man ofte får problemer i forholdet etter noe tid.
Arlea Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Det kommer jo helt an på. Jeg faller sjeldent for utseendet til noen. Greit at jeg kan se at en gutt er heit, men har til gode å oppleve at jeg har blitt interessert av den grunn. Synes ofte at folk blir heitere etterhvert som man utvikler god kjemi. 1
Amphitrite Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Kommer vel an på det da. Mange som ikke blir forelsket før de har blitt kjent med noen, og da ofte samme faen hvordan utseende på personen er. Dessuten gir personligheten en viss utstråling. F.eks. så ser man at blærete menn er blærete.
Gjest New_Girl Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Jeg tiltrekkes av utseende ja, men jeg faller ikke for eller blir forelska i noen før jeg har blitt kjent med de. Men hvilket utseende jeg tiltrekkes av varierer jo, jeg har ingen bestemt type jeg liker bedre enn andre.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Enig med de fleste andre her. Jeg faller aldri for noens ytre og bruker lang tid på å forelske meg. Jeg må selvfølgelig være tiltrukket, men det handler ikke lm at utseendet er perfekt. I tillegg ønsker jeg meg ikke en modellpen mann for jeg er ikke modellpen selv. Leter etter et snilt ansikt først og fremst. Det er det fysiske jeg ser først.Anonymous poster hash: dd0d1...2cb
Schadenfreude Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 Så fordi du og et bilde du fant på nettet sier det, så MÅ det være sånn? Ja, da så. Greit at vi på ungdomsskolen gjerne var forelsket i klassens kjekkas, men jeg vil påstå at jeg har kommet litt lenger enn som så etter hvert. Folk kan være så smellvakre de bare vil, har vi ikke kjemi på det personlige plan er de uinteressante. Men hva vet vel jeg, har bare vært gift i mange år og samboer i enda flere. 1
Veggdyret Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Jeg var dødsforelsket i samboeren min før jeg hadde sett så mye som et bilde av ham. Tok noen timer å venne meg til å ha et ansikt å forholde meg til når vi møttes, men etter et døgn var jeg overbevist om at han var verdens kjekkeste. Han er nok antagelig ikke det, men han har en så tiltrekkende personlighet at han automatisk ble kjekk også.
Betasuppe Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Var det ikke et program om dating i mørket? Mange tok helomvending og avviste personen rett etter lyset kom på selv om de sa det var en person de kunne falt for i blinde.
Zeroholic Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Bullshit. Når jeg møtte kjæresten min ble jeg ikke forelsket i utseendet hans, men jeg ble tiltrukket av han så snart han åpnet munnen og begynte å prate med meg. Vi pratet mye sammen i flere dager, og personligheten hans klikket 100% sammen med min. Etterhvert så ble jeg bare mer og mer betatt og forelsket meg til slutt i han. Den dag i dag er jeg forelsket i hele han, både personlighet og utseendet, men det var personligheten som fanget meg først. Det første man ser er selvfølgelig ikke utseendet, men personligheten er det første man føler seg betatt av. Det mener iallefall jeg og det er slik jeg har erfart det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå