AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Har en søster som jeg ikke bor sammen med. Jeg bor for meg selv mens hun bor hos min mor. Nå i jula samles vi hele familien, og jeg har slitt med sykdom de siste månedene. I dag har det vært skikkelig ille og det var like før at min far kjørte meg på legevakta. Så lå derfor i senga frem til rundt klokken 3 i dag og var nede og spiste litt mat sammen med de andre. Så får jeg høre krasst av min søster at jeg spiser så lite.. Ja, det er kanskje ikke så rart da siden jeg har så vondt i magen at jeg nesten ikke klarer å sitte ved bordet, men velger å ikke svare. Og etter middagen blir jeg nedkjefta av min søster for hun synes at jeg burde gå meg en tur ut for at jeg sitter jo inne hele dagene osv. Svarer henne at jeg faktisk er syk, men da sier hun at hun fortsatt mener at jeg burde gå en tur. Ja, når jeg nesten ikke klarer å sitte engang. Skal mest sannsynlig få en kikhullsoperasjon over nyttår, og sa dette til min andre søster fordi hun lurte på det (min andre søster er veldig rolig) og den søsteren som er frekk mot meg hørte dette og begynte å le hånlig til meg. Aner ikke hvorfor, men virker ikke som om at hun tror på meg. Jeg er så utrolig lei av denne dritten hennes, og det er virkelig det siste jeg trenger. At jeg er syk går virkelig ut over alt og jeg får ikke gjort annet enn å ligge i senga. Om min søster ikke tror på at jeg er syk så synes jeg at hun bare skal holde kjeft, men jeg kan ikke si noe sånt til henne for da klikker hun fullstendig på meg. Hun er 20 om det har noe å si. Anonymous poster hash: 865f8...f07
Havbris Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ikke så mye å kommentere på dette. Du sier jo selv at du ikke kan snakke med søsteren din om dette. Da er det neppe råd å få her på KG! Snakk med en helsesøster eller kom deg på legevakta.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Si til henne at hun får slutte å uttale seg om ting hun ikke har peiling på. Hva med å få din mor og din andre søster til å ta en alvorsprat med henne? Anonymous poster hash: 1fca6...49b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Bare overse henne. Det kommer en dag da hun forstår alvoret. Anonymous poster hash: cdd0e...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå