AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 For over to måneder siden farget jeg håret nesten sort, og siden den gang har håret mitt blitt en god del lengre.... Men jeg har ikke fått noen ettervekst! Er det mulig at håret vokser ut i samme farge som jeg farget det? Skjønner ikke helt hva som skjer Anonymous poster hash: bbba2...6ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ingen som har noen erfaring med det? Anonymous poster hash: bbba2...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Ingen? Anonymous poster hash: bbba2...6ce
Gjest Eurodice Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 For over to måneder siden farget jeg håret nesten sort, og siden den gang har håret mitt blitt en god del lengre.... Men jeg har ikke fått noen ettervekst! Er det mulig at håret vokser ut i samme farge som jeg farget det? Skjønner ikke helt hva som skjer Anonymous poster hash: bbba2...6ce Det er klart du har fått ettervekst. Håret vokser fra hodebunnen og ikke fra tuppene. Du har vel ganske lik naturlig farge som den du brukte da du farget håret.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Det er klart du har fått ettervekst. Håret vokser fra hodebunnen og ikke fra tuppene. Du har vel ganske lik naturlig farge som den du brukte da du farget håret. Håret mitt var MYE lysere før jeg farget det, og selvsagt vet jeg at håret vokser fra hodebunnen! Det jeg syns er rart er at håret mitt er like mørkt på "toppen" som det jeg farget det til. Og det har vokst flere centimeter. Anonymous poster hash: bbba2...6ce
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Da er det bare noe du innbiller deg.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Da er det bare noe du innbiller deg. Min naturlige farge var 6. Så farget jeg det til 1B... Håret mitt har vokst rundt tre centimeter, og håret ved hodebunnen er fremdeles like mørkt som det jeg farget det til... Det er nok ikke innbilning Anonymous poster hash: bbba2...6ce
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Min naturlige farge var 6. Så farget jeg det til 1B... Håret mitt har vokst rundt tre centimeter, og håret ved hodebunnen er fremdeles like mørkt som det jeg farget det til... Det er nok ikke innbilning Anonymous poster hash: bbba2...6ce Det innerste, nyutvokste, håret er jo alltid mørkere enn det lenger ute i tuppene, som er blitt bleket av sol osv. Dette går jo veldig gradvis når du ser hele håret under ett, så man vil vel ofte ikke legge merke til at det er en fargeforskjell på innerst og ytterst i håret. Dersom håret ditt var så lyst som nr 6, er det lite trolig at det også var såpass lyst helt innerst ved tuppene. Antakelig var det en del mørkere, og da er det jo ikke så rart at du nå, når det vokser ut, ikke ser noen fargeforskjell til det fargede håret.Anonymous poster hash: 201bb...43a 1
Harley Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 Håret som vokser ut kommer i din naturlige farge. Det er absolutt ikke mulig at det vokser ut med samme farge som du har farget det i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå