AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg skal låne en bil av en venn på mandag, jeg skal hente møbler og jeg kommer til å måtte kjøre 40 mil. Hva bør jeg betale for dette? til mod: ante ikke hvilken kategori jeg skulle legge dette innlegget i, bare flytt det hvis dere finner et mer passende sted Anonymous poster hash: 3af59...43f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Bensin og et par flasker vin.Anonymous poster hash: 36d11...9f8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg skal låne en bil av en venn på mandag, jeg skal hente møbler og jeg kommer til å måtte kjøre 40 mil. Hva bør jeg betale for dette? til mod: ante ikke hvilken kategori jeg skulle legge dette innlegget i, bare flytt det hvis dere finner et mer passende sted Anonymous poster hash: 3af59...43f Lever tilbake bilen med full tank drivstoff, full tank vindusspylevæske og nyvasket. Da hadde jeg blitt kjempefornøyd. Anonymous poster hash: f4fed...396 5
Gjest Coolaid Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Lever tilbake bilen med full tank drivstoff, full tank vindusspylevæske og nyvasket. Da hadde jeg blitt kjempefornøyd. Anonymous poster hash: f4fed...396 Jepp, og si gjerne at du skylder en tjeneste..... du kan hjelpe vedkommende en annen gang med noe annet
Gjest Violetta Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Og gjør en avtale på forhånd om hva du skal betale ved eventuelle skader. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå