Isiselin Skrevet 15. mai 2004 #1 Skrevet 15. mai 2004 Hvor får man egentlig kjøpt litt pene plastglass??
Gjest Seleena Skrevet 15. mai 2004 #2 Skrevet 15. mai 2004 Nille har/hadde høge plastglas med svart stett før, om dei ikkje har dei enda. Såg du idolfinalen i går? Der hadde dei slike såg det ut som..
blyg Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 Det er like billig å kjøpe på IKEA, og da er de i glass!!! De er så billige at du kan kaste de etterpå hvis du vil... mye stiligere med glass, og like billig!!! blyg
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 Det er like billig å kjøpe på IKEA, og da er de i glass!!! De er så billige at du kan kaste de etterpå hvis du vil... mye stiligere med glass, og like billig!!! blyg Det var det jeg tenkte å skrive og. Det er ikke godt å drikke fin vin av plastglass, selv om de har stett
droopseley Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Hadde soleklart valgt Ikeaglass selv. Ble selv servert i Bindersplast en gang, og de lakk som bare ****. Ikke spesielt lekkert i et bryllup.
Gjest MrsL Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 Jeg ville også gått for IKEA glass, og med det samme du er der kan du ikke se etter for meg om de har lilla glassperler?
Hilde Skrevet 16. mai 2004 #8 Skrevet 16. mai 2004 Jeg var på ikea her om dagen, og da hadde de glass"perler"i blått, turkis, gjennomsiktig og grønn. Ikkeno lilla altså.. Det var sånne centimeterstore perler, vet ikke om det var de du mente.
14062003 Skrevet 16. mai 2004 #10 Skrevet 16. mai 2004 Vi kjøpte IKEAglass til maten, men valgte plastglass til velkomstdrinken. Dette fordi den skulle inntas delvis utendørs og fordi det var mye lettere å lagre større mengder plastglass enn glass-glass. Selv med "bare" 30 gjester ble det mer enn nok glass å kjøpe og lagre (vi måtte stå for hvitvin, rødvin og cognac selv pluss velkomst selv).
Isiselin Skrevet 16. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2004 Vi har nok glass til middag og kaffe. Det står 150 vinglass på lokalet, men det jeg lurer litt på er å kjøpe litt lange drinkglass og cognacglass i plast for det vet jeg ikke om de har der... Dessuten skal vi ha plastglass til velkomstdrinken fordi den skal serveres ute om det blir finvær og så slipper kjøkkenfolkene å vaske så sinnsykt mange glass fra middag til kaffe... Skal se på ikea og også på nille neste gang jeg er der...
Gjest MrsL Skrevet 16. mai 2004 #12 Skrevet 16. mai 2004 Der er du jo Isiselin :-) Var spent på når du ville dukke opp i dag :-)
Ung brud Skrevet 18. mai 2004 #13 Skrevet 18. mai 2004 Isiselin: har du funnet ut hvor du kan kjøpe cognac-glass i plast? Jeg har lett og lett, men finner ikke... Vurderer å kjøpe på IKEA, hvis ikke det er for dyrt.....
Isiselin Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #14 Skrevet 18. mai 2004 Nei, jeg har ikke funnet det noe sted enda. Skal lete litt denne uka og så skal jeg si fra her om jeg finner noe.
Gjest MrsL Skrevet 18. mai 2004 #15 Skrevet 18. mai 2004 Har du sett på Nille eller Ciro eller Europris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå