AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Møtte en mann for tre måneder siden, falt pladask i øyeblikket jeg så han og kunne ikke skjønne/tro at han begynte å snakke med meg. Han var fantastisk da, og han er hundre ganger mer fantastisk nå. Vi har møttes ganske ofte, men da mest til vin og sex.. Jeg har prøvd å holde igjen følelsene, men de tar meg igjen med stormskritt.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, tror ikke han tenker på oss på den måten... Uff, flere som har vært igjennom det? Hvordan har det endt? Anonymous poster hash: 4f73d...164
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hva er en "KK"? Knullekompis Anonymous poster hash: 4f73d...164
PanLi Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jada. Been there, done that. For 2 år siden. Det har ikke endt ennå, så jeg satser på at en av oss får seg kjæreste snart, så vi får en slutt på det! Alternativet er jo at vi blir sammen til slutt, men jeg tror ikke egentlig på det. Han er av typen som tar mer kontakt ved at jeg avviser ham, og mindre ved at jeg viser interesse. Resultatet er at jeg blir ikke kvitt han når jeg prøver - da er han der hele tiden, og sier jeg at jeg liker han, så forsvinner han som et spøkelse ved dagslys. Trøblete å forholde seg til!! Jeg er begynt å skifte taktikk nå - altså bare pøse helt ubetinget på med elskverdige ord og kyss, hjerter klem og kos - så får vi se!! Endret 28. desember 2013 av PanLi
cerruti Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Jada. Been there, done that. For 2 år siden. Det har ikke endt ennå, så jeg satser på at en av oss får seg kjæreste snart, så vi får en slutt på det! Alternativet er jo at vi blir sammen til slutt, men jeg tror ikke egentlig på det. Han er av typen som tar mer kontakt ved at jeg avviser ham, og mindre ved at jeg viser interesse. Resultatet er at jeg blir ikke kvitt han når jeg prøver - da er han der hele tiden, og sier jeg at jeg liker han, så forsvinner han som et spøkelse ved dagslys. Trøblete å forholde seg til!! Jeg er begynt å skifte taktikk nå - altså bare pøse helt uhemmet på med elskverdige ord og kyss, hjerter klem og kliss - så får vi se!! Lettere å holde seg helt unna kanskje? Mannen er vel ikke helt gal? Hvis du ikke vil mer, så bare avslutt?
PanLi Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Lettere å holde seg helt unna kanskje? Mannen er vel ikke helt gal? Hvis du ikke vil mer, så bare avslutt? Javisst. Det har du helt rett i. Om det bare hadde vært lettere, så... Men å holde seg unna noen en er glad i når de tar kontakt, det er ikke så enkelt. Hehe. Mannen er ikke gal Han er flott, han. Bare litt (veldig) redd for nærhet, kanskje. En av oss må hvertfall finne en annen snart - dersom det ikke blir oss to!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Si det til ham (men fortell det liiiitt forsiktig, ikke starte med å si at du elsker ham, si at du har begynt å bli forelsket eller noe, eller at du tenker mye på ham), det værste som kan skje er at han er ærlig og sier tilbake at han ikke føler det samme. Da må du ta et valg om du vil fortsette eller ikke. Høres jo ut som litt mer enn bare knullekompiser om dere ikke var venner før og drikker vin og sånn også, så det er kanskje håp. Føles det for mye å gå rett på å snakke om følelser kan du jo flørte litt ekstra fremover, på sms osv, se hvordan han reagerer på det for å lodde litt stemningen. Jeg har vært på begge sider selv. Den ene gangen hadde vi ikke hatt sex da, bare fylleklint, da han sa han var forelsket i meg. Da var jeg ærlig tilbake og sa at jeg ikke følte det samme. Vi fortsatte å være venner da og etter en stund falt jeg pladask tilbake og vi er kjærester nå, har vært sammen lenge. Happy ending altså Den andre gangen sa jeg det til noen, og han svarte at han ikke følte det samme, jeg gråt mine modige tårer og han trøstet meg mens han sa jeg var teit som hadde fått følelser. Vi hooket opp et par ganger etter det men ikke mer, og er fremdeles venner som treffes iblant. Har ingen følelser for ham mer, tror egentlig det var mest det at han var litt uoppnåelig annet enn for sex som gjorde meg interessert i utgangspunktet, for vi hadde klaffet utrolig dårlig som kjærester. En tredje gang for lenge siden turte jeg aldri å si noe om at jeg var forelsket i kompisen min som jeg noen få ganger hadde sex med. Flere år senere betrodde han seg at han hadde hatt følelser for meg også men ikke turt å si noe. Ergo, ærlighet er lurest Anonymous poster hash: f8bfd...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå