AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Skal kjøpe meg GHD rettetang og ser de har den til 800 på FeelUnique. Har noen sett noen plass der det er billigere? Anonymous poster hash: 1db10...c03
Nerine_ Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Nei tror den er billigst der. De betaler i tillegg tilbake moms/toll og tollgebyr, det er det svært få andre steder som gjør.
Harley Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Kan ikke innbille meg at du finner noe billigere nei. De koster mer enn 800kr i innkjøpspris for norske frisørsalonger. Så ja..
CatClaw Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jeg ville ikke kjøpt den , når den er så billig er det garantert at den er falsk! Ghd tengene koster over 1000kr i innkjøpspris til salongene, pluss moms! Så når den koster 1799,-/1899,- så har salongene veldig lite fortjeneste, men du som kunde er garantert et ekte produkt med garanti og kjøpsrettigheter.
Snop Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Jeg ville ikke kjøpt den , når den er så billig er det garantert at den er falsk! Ghd tengene koster over 1000kr i innkjøpspris til salongene, pluss moms! Så når den koster 1799,-/1899,- så har salongene veldig lite fortjeneste, men du som kunde er garantert et ekte produkt med garanti og kjøpsrettigheter. Det stemmer ikke Det er et serienummer på dem man kan sjekke opp på GHDs offisielle nettsider for å sjekke om den er ekte. Jeg gjorde dette med min rettetang fra feelunique og fikk bekreftet at den er ekte. 1
Nerine_ Skrevet 29. desember 2013 #6 Skrevet 29. desember 2013 Jeg ville ikke kjøpt den , når den er så billig er det garantert at den er falsk! Ghd tengene koster over 1000kr i innkjøpspris til salongene, pluss moms! Så når den koster 1799,-/1899,- så har salongene veldig lite fortjeneste, men du som kunde er garantert et ekte produkt med garanti og kjøpsrettigheter. Feelunique er autorisert forhandler av GHD. Jeg har selv kjøpt derfra, og har aldri hørt om noen som har fått falsk styler.
LiilS Skrevet 30. desember 2013 #7 Skrevet 30. desember 2013 Hvis du kjøper gHd fra Feelunique følger det vel med en sånn britisk plugg-greie. Jeg kjøpte hårføner derfra og fikk det. Men du kan kjøpe sånn converter fra f.eks. Clas Ohlsen
Armitage Skrevet 30. desember 2013 #8 Skrevet 30. desember 2013 Jeg ville ikke kjøpt den , når den er så billig er det garantert at den er falsk! Ghd tengene koster over 1000kr i innkjøpspris til salongene, pluss moms! Så når den koster 1799,-/1899,- så har salongene veldig lite fortjeneste, men du som kunde er garantert et ekte produkt med garanti og kjøpsrettigheter. Det er ikke nødvendigvis riktig. Ja de koster over 1000kr i innkjøpspris her i Norge ja. (jeg jobber i en salong). Det betyr ikke at de har det samme prisnivået i utlandet. Jeg mener også at Feelunique er en godkjent forhandler av GHD. Noe GHD har uttalt selv. Sjekket det på siden til GHD og det stemmer. http://www.ghdhair.com/help/website-checker
oreokake Skrevet 5. januar 2014 #10 Skrevet 5. januar 2014 Hvis du kjøper gHd fra Feelunique følger det vel med en sånn britisk plugg-greie. Jeg kjøpte hårføner derfra og fikk det. Men du kan kjøpe sånn converter fra f.eks. Clas Ohlsen Jeg kjøpte GHD på Heathrow, med en britisk plugg. Hvis du ser to skruer på hver sin side av pluggen, så er det bare til å skru av også dukker vår nordiske plugg opp :-)
LiilS Skrevet 5. januar 2014 #11 Skrevet 5. januar 2014 Jeg kjøpte GHD på Heathrow, med en britisk plugg. Hvis du ser to skruer på hver sin side av pluggen, så er det bare til å skru av også dukker vår nordiske plugg opp :-) Oi, dette skal jeg prøve! Tusen takk
Maneo Skrevet 5. januar 2014 #12 Skrevet 5. januar 2014 Det samme var det på min som jeg kjøpte på www.lookfantastic.com.
j23 Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Det samme var det på min som jeg kjøpte på www.lookfantastic.com. hei, når kjøpte du tangen din? har hørt andre si det samme, men de siste månedene/siste halve året sier folk at det ikke lenger er mulig å skru opp pluggen og at det ikke er norsk plugg inni.. så er altså nysgjerrig på når du kjøpte din hvor dette fungerte
Maneo Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 Det er nok en del år siden nå, så kan ikke garantere at det faktisk fortsatt er tilfellet. Dumt hvis de har sluttet med det, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå