AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Typen er fortsatt ute. Jeg ringte han klokka 11 og han sa han skulle komme hjem. Han er enda ikke hjemme og han svarer ikke når jeg ringer. Han kan ha sovna på sofaen til kompisen, men hva skal jeg gjøre? Er det i orden at han er slik? Jeg føler det er lite respektfullt. Skal jeg være like glad og blid å ikke irritere meg over det?Anonymous poster hash: de30f...4ae
Inwe Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg irriterte meg ikke over slikt da jeg var i forhold. Stolte fult og helt på han, og han stolte på meg. Hendte jeg var på nach til morgenkvisten også Spurte han bare om han hadde hatt en fin kveld/natt når han kom hjem. Så fikk han selv fortelle hva som hadde skjedd om han ville det. Foretrekker sånne forhold, da begge partene har frihet til å være seg selv og gjøre det man selv vil uten meldeplikt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Eksen min var slik, bare at han ikke svarte telefonen en gang. Jepp, EKSEN!Anonymous poster hash: 438ad...48b 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ja jeg vil helst bare la han være meb syns det er veldig respektløst. Når han ikke engang gidder svare telefonen og er ute til langt på neeste dag.Anonymous poster hash: de30f...4ae 1
Hecubaa Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Eksen min var også sånn, og jeg kjøpte hver gang forklaringen om at han hadde sovnet på sofaen til fetteren sin - dvs. helt til den gangen jeg spøkte med fetteren og sa at han måtte begynne å sende typen min hjem istedetfor å tilby han sofaen etter fest og han ikke skjønte hva jeg snakket om.. Endret 28. desember 2013 av Hecubaa 11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde blitt sur, men det vet også kjæresten min på forhånd da vi har pratet om sånt. Bor dere sammen? Synes det har litt å si om man bor sammen og hvor lenge man har vært sammen og sånn.. i starten av forholdet var begge mye mindre strenge på sånt og jeg brydde meg ikke såå mye om han sov over hos en kompis etter fest, men nå som vi er mer seriøse synes jeg det går an å ta hensyn til hverandre og ikke feste hele natten, komme hjem, gi beskjed om hva som skjer osv. Anonymous poster hash: 7f3e9...3d9 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Eksen var slik også. Dvs han kunne droppe å ta telefon og komme hjem mens jeg ble etterlyst med en gang klokka ble 03 og utestedene stengte. Anonymous poster hash: e83eb...ab2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Har han kommet hjem nå? Anonymous poster hash: 5f523...58c
super-s Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Hvis det hadde skjedd ofte, ville jeg kanskje hatt et problem med det, men ikke hvis det har skjedd en gang. Men det kommer jo an på om du stoler på ham eller ikke. Jeg ville ikke vært sammen med noen jeg ikke stoler på. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Eksen min var også sånn, og jeg kjøpte hver gang forklaringen om at han hadde sovnet på sofaen til fetteren sin - dvs. helt til den gangen jeg spøkte med fetteren og sa at han måtte begynne å sende typen min hjem istedetfor å tilby han sofaen etter fest og han ikke skjønte hva jeg snakket om.. Samme opplevde jeg...... Anonymous poster hash: cd7bb...f70
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Vi er gift og nei han erikke hjemme endaAnonymous poster hash: de30f...4ae
Gjest Chloe87 Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Snakk om respektløst. Husker da eksen og jeg skulle se film, men han måtte til et utested på kvelden og hente noen penger av søstra mens jeg ventet hjemme ( i hans leilighet ), tiden gikk og jeg fikk ikke tak i han. Endte med at jeg så filmen alene og sovnet. Neste dag klokken 8 var han enda ikke hjemme. Jeg var så sint og dro hjem til mine foreldre. Idioten hadde bestemt seg for å ha en kveld/natt på byen og videre på nachspiel, men kunne han informere dama si som lå hjemme og ventet på? Å neida. Makan til tulling!
Gjest Awzm me Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Eksen min var også sånn, og jeg kjøpte hver gang forklaringen om at han hadde sovnet på sofaen til fetteren sin - dvs. helt til den gangen jeg spøkte med fetteren og sa at han måtte begynne å sende typen min hjem istedetfor å tilby han sofaen etter fest og han ikke skjønte hva jeg snakket om.. Ouch! 1
Missy1 Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Det ER respektløst. Har opplevd det samme selv og han kom faktisk ikke hjem, jeg måtte dra og hente han på byen neste kveld for da var han på'n igjen (eller, han hadde ikke slutta å drikke). Da jeg kom til byen satt de og lo av meg og sa jeg var masekjerring og gudene vet hva. Jeg var lei meg fordi jeg måtte sitte hele 17mai alene i en by der jeg ikke kjente noen, lei meg fordi jeg ble bekymret og sint fordi han løy til meg og sa han ikke skulle bli så sent. Jeg var gravid med hans barn. Den dritten der holdt jeg ut med gjennom nesten hele svangerskapet, da satte jeg ned foten og ba han velge hva slags livsstil han ønsket. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Jeg hadde blitt bekymret for om han hadde blitt syk eller utsatt for en ulykke. Jeg hadde blitt mer redd enn sint. Anonymous poster hash: ae72c...bbe 2
FrokenL Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 "Ringte han klokka 11 og sa han skulle komme hjem?" Hvorfor tror du at du kan bestemme det? 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 "Ringte han klokka 11 og sa han skulle komme hjem?" Hvorfor tror du at du kan bestemme det? Jeg ringte for å høre hvor han var og om han ikke skulle komme hjem snart. Han sa han skulle komme hjem. Jeg bestemmer ikke over han. Men jeg hadde likt bedre om han sa at han ville sove ut rusen hos kompisen istedenfor å si han kommer men så kommer han ikke og tar ikke telefonen.Anonymous poster hash: de30f...4ae 3
Teethgrinding Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Eksen min var slik, bare at han ikke svarte telefonen en gang. Jepp, EKSEN!Anonymous poster hash: 438ad...48b Best girlfriend of the year award goes to..... 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Best girlfriend of the year award goes to..... Anonymous poster hash: de30f...4ae
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Best girlfriend of the year award goes to..... du vet tydeligvis ikke hvordan forhold fungerer, At du er sammen med en annen person og dere skal respektere hverandre. Når kjæresten ringer så svarer man telefonen hvis man kan. Og nei ingen kan bestemme når kjæresten skal komme hjem, men kjæresten må forstå at han/hun har en annen person å respektere å ikke bare tenke på hva den personen vil der og da. Anonymous poster hash: de30f...4ae 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå