AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Er singel og skal ut på nyttårsaften. Jeg er ganske sjenert av meg, og selv om jeg er attraktiv føler jeg meg som en ung jente i forhold til andre jenter på min alder. Er 20 år. Føler at ingen mann kommer til å sjekke meg opp eller slå av en prat med meg. Dette er kanskje grunnen til at jeg gruer meg til å dra ut. Har kun dratt på byen en gang...og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er så stille rundt høylytte og typisk party-folk. Noen som kan roe med ned? Jeg skjønner at dette er et idiotisk spørsmål, men jeg opplever dette som et genuint problem. Anonymous poster hash: bf3bc...2e5
Inwe Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Bare vær deg selv og ha det gøy. Og ikke forvent å bli sjekket opp, det kan bli en morsom kveld uansett og om ingen sjekker opp deg (og det er målet ved kvelden), sjekk opp selv.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du vil bli sjekket opp av noen, så bare hold øyekontakt og smil. Det er mer enn nok til å få en mann til å skjønne hva som foregår, for så og gå til deg for å sjekke deg opp.Anonymous poster hash: f36a7...5c2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du vil bli sjekket opp av noen, så bare hold øyekontakt og smil. Det er mer enn nok til å få en mann til å skjønne hva som foregår, for så og gå til deg for å sjekke deg opp.Anonymous poster hash: f36a7...5c2 Ikke nødvendigvis. Jenter smiler ofte til meg ute på byen men jeg går aldri bort til dem for å sjekke dem opp fordi jeg tør ikke. (Også går jeg hjem sent på natta og er ufattelig sur på meg selv, gang på gang...)Anonymous poster hash: 6791e...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå