Gå til innhold

Ut på byen...for andre gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er singel og skal ut på nyttårsaften. Jeg er ganske sjenert av meg, og selv om jeg er attraktiv føler jeg meg som en ung jente i forhold til andre jenter på min alder. Er 20 år. Føler at ingen mann kommer til å sjekke meg opp eller slå av en prat med meg. :fnise: Dette er kanskje grunnen til at jeg gruer meg til å dra ut. Har kun dratt på byen en gang...og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Jeg er så stille rundt høylytte og typisk party-folk. Noen som kan roe med ned?

Jeg skjønner at dette er et idiotisk spørsmål, men jeg opplever dette som et genuint problem. :fnise:

Anonymous poster hash: bf3bc...2e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær deg selv og ha det gøy. Og ikke forvent å bli sjekket opp, det kan bli en morsom kveld uansett :) og om ingen sjekker opp deg (og det er målet ved kvelden), sjekk opp selv.

Skrevet

Hvis du vil bli sjekket opp av noen, så bare hold øyekontakt og smil. Det er mer enn nok til å få en mann til å skjønne hva som foregår, for så og gå til deg for å sjekke deg opp.

Anonymous poster hash: f36a7...5c2

Skrevet

Hvis du vil bli sjekket opp av noen, så bare hold øyekontakt og smil. Det er mer enn nok til å få en mann til å skjønne hva som foregår, for så og gå til deg for å sjekke deg opp.Anonymous poster hash: f36a7...5c2

Ikke nødvendigvis. Jenter smiler ofte til meg ute på byen men jeg går aldri bort til dem for å sjekke dem opp fordi jeg tør ikke. (Også går jeg hjem sent på natta og er ufattelig sur på meg selv, gang på gang...)

Anonymous poster hash: 6791e...884

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...