AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hei. Jeg skal handle integrerte hvitevarer på Mandag. Syns de har veldig bra tilbud på Elkjøp nå. Skal kjøpe komfyr, platetopp, mikro, oppvaskmaskin og kjøleskap. Bør jeg ha samme merke på alt? Syns det er umulig jeg, å finne samme merke i alt. Og i så fall, noen som har et merke de er fornøyd med og vil anbefale til meg? Hilsen TS Anonymous poster hash: bee60...6ab
julia83 Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Så lenge de passer sammen i stilen så burde det gå fint å blande.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hvorfor tror du at du må ha samme merke? Det er det siste du trenger å tenke på. Anonymous poster hash: 88e4a...262
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Jeg tenkte bare at det har noe å si. Jeg kan finne bra oppvaskmaskin, platetopp og komfyr men mikro finner jeg liksom ikke i samme merke. Det er ofte en eller 2 ting som de ikje har av samme merke.Anonymous poster hash: bee60...6ab
Silfen Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Jeg måtte le litt når jeg så meg rundt og bpde tv, pc og kjøleskap er av samme merke hos meg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Jeg måtte le litt når jeg så meg rundt og bpde tv, pc og kjøleskap er av samme merke hos meg. Hehe... Nå har jeg lg dobbel kjøleskap, komfyr og platetopp gorenje. Anonymous poster hash: bee60...6ab
Minya Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Av hvitevarer på kjøkkenet har vi Samsung kjøleskap, Grepa komfyr, Asko oppvaskmaskin og Zanussi vaskemaskin. Tror jaggu at microen også er en Samsung, men det husker jeg ikke og jeg gidder ikke reise meg opp for å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå