Gå til innhold

Hva koster brudekjoler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingenting :wink: Vant kjole jeg :-)

Opprinnelig kostet den ca. 9 500,- tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Regner med at min kjole kommer på ca 1500 kr med litt omsying her og der. Fikk den veldig billig, og derfor kan jeg bruke mer penger på annet dill i stedet. :sjarmor:

Skrevet

jeg kjøpte kjolen min hos Brudekjoleformidlingen i Bergen for 6800.-

Hvilken kjole kan du se her :hjerte:

Skrevet

Jeg fikk nettop kjolen min fra USA. Det ble litt over fire tusen kroner for selve kjolen. I tillegg kjøpte jeg en jakke. Alt i alt (med jakke, toll, moms og frakt) kommer det på ca. 7000,-

Jeg er kjempefornøyd med prisen (og kjolen). Veiledende pris på kjolen her i Norge er på ca. 13000. (jakken koster i tillegg nesten tusen kroner å leie)

Kjolen ble levert på døra!

Superfornøyd :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet
jeg kjøpte kjolen min hos Brudekjoleformidlingen i Bergen for 6800.-

Hvilken kjole kan du se her :hjerte:

UTROLIG nydelig kjole!!! hvilken bukett skal du ha?? farger?? Litt nyskjerrig :wink:

Skrevet

Kjolen min kostet egentlig 10995, men jeg fikk den for 9995. Den eeeer så fiiin!

Skrevet

Jeg betalte £622 for denne i London og den følger med et stort tøystykke til å ha om skuldrene (hvis det skulle være kjølig?). De tok mål og sydde den da til min kropp, ikke en ferdig størrelse.

Skrevet

UTROLIG nydelig kjole!!! hvilken bukett skal du ha?? farger?? Litt nyskjerrig :wink:

Jeg skal ha fotsid brudeløper,i off-white og lime-grønt:)Eskimo-roser,orkideer,brudemyrt,en calla eller to,og voks-klokker og perler:)

Ja den er så skjøøøønn atte!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...