Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #1 Skrevet 15. mai 2004 Hei! Nå trenger jeg litt hjelp fra KG's kreative brukere! Jeg er ute etter hevn! Jeg er servitør, og jeg har kommet i vennskapelig "krig" med noen av kokkene. I går var det vannkrig og foodfight, jeg kom hjem som en våt karbonade..... Så nå er jeg ute etter forslag til practical jokes jeg kan hevne meg med.... Kreativiteten til kokkene er stor, f.eks: salt i kaffen, jevne kaffen med maizenna (blir samme smak, men ekkel konsistens), panere en skurefille og servere med kokte poteter til en kollega, ha karri i skoa, egg i skoa, legge reke/krepseskall en godt skjult plass i bilen til noen (stinker forferdelig!), men den beste spøken min kokkekollega har gjort, var da han oppdaget at servitørene rappet den hjemmelagede luksus-konfekten som skulle serveres til gjestene. Han tok litt stivnet fårefett(sånn som stivner øverst i gryta), dyppet i sjokolade og satte en mandel på, og la de litt fristende til for servitørene. Det forsvant to, siden var det ingen som stjal konfekt.... Ja, så nå er det jeg som vil finne på litt sprell.... Har tenkt litt: fylle skoa med kaffegrut, vaske kokkejakka sammen med juledukene (så macho med rosa kokkejakke!), dyppe kokkejakka i fløte og henge pent opp igjen (han kommer til å lukte noe rart utover dagen), fylle krem i skoa, tette sluket på kjøkkenet og fylle gulvet med vann.... Har noen flere forslag? Siden jeg jobber på et kjøkken, har jeg nesten ubegrenset tilgang til matvarer! "Reglene" er at det ikke skal gå ut over noen som går i sine private klær, eller gjestene. Alt dette er i all venskapelighet, vi er kjempegode venner og dette skal være bare morsomt! Forslag taes imot med stor takk! Hilsen hevnlysten servitør.
Tatum Skrevet 15. mai 2004 #2 Skrevet 15. mai 2004 Det høres jo ut som dere har det morsomt ¨på jobben ihvertfall Har ikke noe forslag til joke sånn umiddelbart, skal tenke på det ;-)
Gjest Pet Skrevet 15. mai 2004 #3 Skrevet 15. mai 2004 Fint at folk har det moro på jobben, men å leke med mat :o ! Dette synes jeg var usmakelig!
Gjest Phair Skrevet 15. mai 2004 #4 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er i hvertfall glad for at jeg ikke vet hvilken spisested dette kjøkkenet tilhører
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2004 #5 Skrevet 15. mai 2004 Jeg er i hvertfall glad for at jeg ikke vet hvilken spisested dette kjøkkenet tilhører Henger meg på den der jeg!!
MarianneE Skrevet 15. mai 2004 #6 Skrevet 15. mai 2004 Fint at folk har det moro på jobben, men å leke med mat :o ! Dette synes jeg var usmakelig! :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 Hvorfor ussmkelig da? Det går jo ikke utover gjestene? Syns dette var helt uskyldig moro jeg for min del!
Gjest Starya Skrevet 15. mai 2004 #8 Skrevet 15. mai 2004 Var hos frisøren i dag, og der var det full vannkrig mellom to ansatte..
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #9 Skrevet 15. mai 2004 For at det skal være sagt: dette gjør vi selvsagt ALDRI med mat som gjestene skal ha, det ville være forkastelig og fullstendig uprofesjonelt! Vi er dønn seriøse når det gjelder mat, og har en ypperlig restaurant. Faktisk så bra at Næringsmiddeltilsynet kommer til oss for å spise middag, det er en stor tillitserklæring, de vet hvordan det ser ut på kjøkkenet hos oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå