AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Det siste året har vært en stor påkjenning for vårt ekteskap. Vi har vært gift i 6 år, og sammen i 8. Det siste året har jeg jobbet hardt med min karriere. Mannen min har vært alene hjemme, noen ganger i flere uker uten at vi har fått sagt noe annet enn hei og hade til hverandre. Mannen har hatt noen jobbreiser selv, og siden disse har han blitt mer og mer fraværende i forhold til meg. Jeg vet at disse jobbkursene han har vært på er lagt opp til å være veldig sosiale, og at han har fått seg mange nye venner. Det jeg syns er rart er at han har masse kontakt med disse personene hele tiden, og sitter ofte å humrer og gliser for seg selv når det piper i telefonen hans. Når jeg spør hva det er, svarer han bare at det er noe internt fra kurs som jeg ikke skjønner meg på. Jeg er veldig grønn på alt som har med iphone og apper o.l, men jeg har skaffet meg snapchat. Jeg og mannen sender snap til hverandre flere ganger om dagen. Likevel ser jeg at de tre han har sendt mest snap til er noen unge jenter som var med på dette kurset. Så hvis jeg får tre-fire snapper om dagen, får de flere?? Er rett og slett redd for at mannen min skal forelske seg i en annen kvinne og forlate meg. Jeg vet at han aldri ville vært utro, men likevel har forholdet vårt vært så skralt det siste året. Og når han i tillegg får oppmerksomheten til unge jenter.. Nei huff :frown: Jeg er redd for å ta opp med han hva jeg tenker om dette her. Redd for at han da innrømmer at han ikke vil fortsette vårt ekteskap... Har vel egentlig bestemt meg for å prate med han, men jeg har funnet på unnskyldninger for hvorfor jeg må vente med å si noe. Nå er det jo jul, så derfor kan jeg ikke osv osv.. Savner det vi hadde sammen før, og håper virkelig vi kan få det igjen... Noen her inne som har kommet seg over en sånn kneik?? Gjør hva som helst for denne mannen! Håper det ikke er for sent.. Anonymous poster hash: 3d480...c82
Havbris Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Det virker som du finner masse unnskyldninger for å slippe å snakke med mannen din. Dere er gift, men hva slags tillit og fortrolighet finnes i dette forholdet? Det høres ut som om du gruer deg for en samtale med en kunde. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Dere har glidd fra hverandre, mistet kontakten. Det er ofte veien mot avslutningen av et forhold. Ønsker du virkelig å avverge dette, må du gjøre noe aktivt. Snakk med han, få hjelp videre. Du forteller at dere noen dager bare sier hei og hade til hverandre? Og så lurer du på hva han snakker med de andre om??? Han har kontakt og kommuniserer! Det må du gjøre også. Sett i gang i dag! Anonymous poster hash: 16114...103
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Fravær er døden for et hvert forhold. Dere er nødt om å tilbringe tid sammen om dette skal fungere. Prioriter hverandre og snakk sammen.Anonymous poster hash: f76ee...9b3
Miss moneypenny Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Vis han innlegget ditt her! Så kan han lese hva du tenker, uten at du hisser deg opp. Du får sagt mange bra ting her, både hva du er bekymret for, og at du er villig til å jobbe for han. Så han burde ta det med fatning hvis han leser innlegget, og forhåpentligvis får dere snakket rolig om dette. Bare mitt forslag til hvordan du kan ta det opp..
Gjest Coolaid Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Den som vil får til! Det er absolutt mulighet for å gå fra et ekteskap hvor man ikke prioriterer hverandre til å finne tilbake til hverandre. Start med å være oppriktig med hverandre om hva dere begge ønsker ut av ekteskapet, så kan dere se om dere ønsker det samme, hva dere må inngå kompromiss på. Det er alltid muligheter dersom det er vilje.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Vis han innlegget ditt her! Så kan han lese hva du tenker, uten at du hisser deg opp. Du får sagt mange bra ting her, både hva du er bekymret for, og at du er villig til å jobbe for han. Så han burde ta det med fatning hvis han leser innlegget, og forhåpentligvis får dere snakket rolig om dette. Bare mitt forslag til hvordan du kan ta det opp.. Jeg viste han ikke innlegget, men fortalte han at jeg var bekymret for at vi skled i fra hverandre, og at han har så god kontakt med andre jenter. Han ble helt rar når jeg nevnte dette med snapchat, og sa at det sikkert måtte være noe feil på det. Vi rakk ikke å prate lenge før han måtte ut, men han sa vi skulle prate mer i kveld når han kommer hjem.. Ble ikke så veldig betrygga av denne samtalen, men håper han åpner seg opp i kveld.. ts Anonymous poster hash: 3d480...c82
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #8 Skrevet 29. desember 2013 Jeg viste han ikke innlegget, men fortalte han at jeg var bekymret for at vi skled i fra hverandre, og at han har så god kontakt med andre jenter. Han ble helt rar når jeg nevnte dette med snapchat, og sa at det sikkert måtte være noe feil på det. Vi rakk ikke å prate lenge før han måtte ut, men han sa vi skulle prate mer i kveld når han kommer hjem.. Ble ikke så veldig betrygga av denne samtalen, men håper han åpner seg opp i kveld.. ts Anonymous poster hash: 3d480...c82 Du skal ikke være mer mistenksom enn nødvendig, men husk innerst inne på at de fleste som driver med andre benekter dette alt de klarer. De har forklaringer og bortforklaringer på alt. Det er sunt for deg i din situasjon nå å ha en liten fugl på skulderen din som hvisker at han kanskje lyver til deg... Det gjør deg mer rustet til å ta evt de ting som kommer etterhvert. Hilsen en som snakker av egen vond erfaring med tilsvarende situasjon. Anonymous poster hash: 16114...103
tore55 Skrevet 29. desember 2013 #9 Skrevet 29. desember 2013 be om å få se hva han får av meldinger. si du er misstenksom og vil ha et svar på status i ekteskapet. vil han ikke så vet du at det er over. desverre
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #10 Skrevet 29. desember 2013 Hvis du fokuserer på utroskapsmistanker, er forholdet over, uavhengig av om det er grunnlag for mistankene eller ikke. Et parforhold bygger først og fremst på hva partene gjør med hverandre, ikke hva de gjør eller ikke gjør med andre. Anonymous poster hash: 1c03b...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå