Gå til innhold

Har jeg sjans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jente jeg vet om, er så ufattelig deilig. Hun jobber på en cafè/restaurant, og så henne for første gang for et år siden.

Har aldri visst navnet hennes eller noenting, før jeg nylig så profilen hennes på facebook, via noen venners venner... Fant ut at hun er opprinnelig polsk, men snakker norsk.

Fant også ut av et familiemedlem av meg er læreren hennes på videregående. Hun går påbygg, og ingen der er yngre enn 95-modeller iallefall.. Selv er jeg 28 år.

Har såååå lyst til å kontakte henne, men disse tankene om at jeg både er for gammel og ikke god nok for henne slår meg hele tiden!

Har jeg sjans, burde jeg kontakte henne?

Anonymous poster hash: 9ee65...fb2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja du går å prater med henne neste gang du ser hun.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen her som kan si om du har sjans eller ikke. Du må ta kontakt med henne. Hun kan være en som liker eldre gutter, men hun kan også være en som ikke gjør det. Jeg vet ikke.

Skrevet

Ja du går å prater med henne neste gang du ser hun.

Ja, hadde vært det enkleste i en ideell verden.

Skrevet

Det er en grunn til at Rema 1000 gjorde det helt store med slagordet: det enkleste er det beste. Det er fordi slagordet treffer den norske folkesjelen. Ikke gjør det så komplisert. Du er norsk, hent fram det norske i deg.

Skrevet

Det er iallefall himla mye bedre å bare gå bort, si hei og noe ala "dette er kanskje litt frempå, men jeg la merke til deg og lurte bare på om jeg kunne invitere deg på en cafe for å bli bedre kjent?" - enn å drive å nærmest stalke henne i 1 år på nett osv :)

I tillegg om hun er polsk er de jentene langt mer vant til at gutta er mer frempå med slike ting enn vi er i Norge med våre veldig store intimitetsgrenser.

Skrevet

nei, du er nok litt gammel! Hun kan lett se på deg som litt pedo, i og med at du er 10 år eldre enn henne! Men hvis du er drit digg og kjekk, med tykt fint hår (på hodet), så kanskje hun faller for deg. Vet aldri med de polakkene

Skrevet (endret)

nei, du er nok litt gammel! Hun kan lett se på deg som litt pedo, i og med at du er 10 år eldre enn henne! Men hvis du er drit digg og kjekk, med tykt fint hår (på hodet), så kanskje hun faller for deg. Vet aldri med de polakkene

Nei han er ikke for gammel.

Endret av Charmander
Skrevet

Nei han er ikke for gammel.

Takk!

Skrevet

Når du begynner å nærme deg 40-50 kan du godt kutte ut sjekkinga av unge jenter. Men du er jo ikke såå gammel enda. Kjør på! :)

Skrevet

Verden er da ideel i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...