Gå til innhold

Å mobbe med fullt navn på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er muligens svært naiv, men jeg blir litt sjokkert over at folk på div. fb grupper regelrett mobber andre brukere, og dette med fullt navn og åpen fb profil. Hva i alle dager går det av folk?

Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal mobbe uansett. Aldri. Men når man kommer med åpenbare trusler i diskusjoner så er det jo helt fantastisk bra at de gjør dette med fullt navn da egentlig!

Vet ikke hvor jeg ville med dette innlegget, jeg er bare sjokkert over å ha lest diverse diskusjoner på hundegrupper på fb i natt. Triste greier.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det forbudt? Mener det skal gå an å rapportere til facebook?

Anonymous poster hash: d99aa...5bb
Skrevet

Er ikke det forbudt? Mener det skal gå an å rapportere til facebook?

Jeg fant ikke ut hvordan man rapporterer mobbing og trusler om "vi vet hvor du bor" o.l. Jeg fant knappen hvor man raporterer, men det var ingen av alternativene som "passet". Det var jo ikke vold (som var et av alternativene).

Skrevet

Jeg fant ikke ut hvordan man rapporterer mobbing og trusler om "vi vet hvor du bor" o.l. Jeg fant knappen hvor man raporterer, men det var ingen av alternativene som "passet". Det var jo ikke vold (som var et av alternativene).

Jeg mener den knappen dekker et stor område?

Skrevet

Her er alternativene:

• Yes, this group is about me or a friend:
    • It's harassing me
    • It's harassing a friend
  • No, this group is about something else:
      • Hate speech
      • Spam or scam
      • Violence or harmful behavior
      • Sexually explicit content

Jeg er usikker på hvilken jeg evt. skal klikke på. Hate speech er noe annet føler jeg. Kanskje harmful behaviour?

Skrevet

Jeg ville valgt violence or harmful behavior. Mobbing er tross alt ødeleggende oppførsel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...