Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over en måned siden tok jeg alvorspraten med kjærsten min. Jeg spurte han hva han ville med oss, da jeg har flyttet langt unna og føler jeg "mister" han litt etter litt. Jeg reiser hjem 5 dager hver måned bare for og se han. Bruker derfor flere tusen kr på reise.

Han sa "det er jo ikke akkurat som om vi kommer til og gifte oss, ikke at jeg ikke har tenkt tanken". Det var som et slag i trynet på meg, for det var da jeg tenkte at "men jeg vil jo det med deg!", men klarte selvfølgelig ikke få ut noe fornuftig. Så sa han "det er vell bare et tidsspørsmål før det blir slutt". Et enda større slag!!

Nå føler jeg at jeg ikke klarer og være i nærheten av han lenger, jeg blir bare utrolig lei meg. Jeg er ikke lenger glad når vi er sammen. Det gjør selvfølgelig at det blir utrolig dårlig stemning, selvom han aldri har nevnt det.

Nå vurderer jeg bare og drite i hele greia, men det er så utrolig vanskelig da det er han jeg vil ha! Er det noen som har opplevd dette tidligere, og velge å gå fra noen som man egentlig ikke vil?

Føler egentlig det er det beste for meg.

Jule klem :hug:

Anonymous poster hash: 75d8f...7b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyren har jo null tro på forholdet deres og for å være ærlig så har jeg selv liten tro på avstandsforhold, det har aldri fungert for meg hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...