Gå til innhold

biff og løk potetgull

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hvorfor selger ikke rimi og rema 1000 dette produktet? Ica, meny og Kiwi selger det jo........ :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det smaker forferdelig? :ler::tunge1::wink:

Skrevet
Fordi det smaker forferdelig? :ler::tunge1::wink:

:ler: helt enig

Gjest Anonymous
Skrevet

nå spurte jeg hvorfor, spurte ikke hvordan den smaker

Gjest the imp
Skrevet

Sannsynligvis fordi Rema og Rimi generelt har et dårligere utvalg enn ICA, Meny osv. Men spør du i butikken vil du for det første få et mye bedre svar, og for det andre kan det hende de tar det inn hvis du foreslår det.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har spurt men har ikke fått noe konkret svar

Gjest the imp
Skrevet

Vel, hvis de som jobber i butikkene ikke kan svare på det, så er det vel heller ingen her som kan svare deg noe særlig bedre tror jeg :)

Gjest Phair
Skrevet
jeg har spurt men har ikke fått noe konkret svar

theimp ga deg svar.

Skrevet

Har du spurt butikken om de kan begynne å ta inn produktet? jeg savnet et produkt på rema 1000 og de sa at de skulle se om det var mulig å få det inn.

Skrevet
nå spurte jeg hvorfor, spurte ikke hvordan den smaker

Men kan du tenke deg at såpass mange synes den smaker forferdelig.. så det er et veldig dårlig salg av akkurat denne typen.. at det er grunnen kanskje...

Gjest gjest1
Skrevet

Sendte min kjæreste bort på Centra for å handle potetgull og snacks. Han kom slukøret tilbake og fortalte at det eneste vanlige potetgullet som var igjen var det med biff og løk. Har smakt det en gang. Det holdt med den ene gangen. Sikkert ikke uten grunn at de hadde massevis igjen. :tunge1:

Skrevet

Men biff- og løkpotetgullet er da kjempegodt til øl!!! Ja til biff- og løk! (Men best av alt er kettle chips...)

Amarone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...