Gå til innhold

utro, glemme det eller fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært gift lenge. Møtte en dame på jobben. Har truffet henne regelmessig nå i 4 mnd, Kona vet ikke, vet at dette er feil men klarer ikke å bryte ut. Ekteskapet har vært dårlig da lenge, hun er yngre og gir meg glede. Ta meg sammen eller fortrenge.

mvh ts

Anonymous poster hash: 0779b...8b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det, så kona di kan dumpe deg og finne en annen mann.

Anonymous poster hash: 698bf...357
  • Liker 1
Skrevet

Fortell kona di det så hun ser hva slags horebukk hu er sammen med. :)

Skrevet

Vært gift lenge. Møtte en dame på jobben. Har truffet henne regelmessig nå i 4 mnd, Kona vet ikke, vet at dette er feil men klarer ikke å bryte ut. Ekteskapet har vært dårlig da lenge, hun er yngre og gir meg glede. Ta meg sammen eller fortrenge.

mvh ts

Kjør på - helt harmløst, kanskje hun også treffer en annen bak din rygg?

Anonymous poster hash: 37ac0...283

Skrevet

takk for konstruktive svar. vet at jeg er en drittsekk. horebukk derimot er jeg uenig med ift beskrivelse. 12 år gift og aldri opplevd dette før.

mvh ts

Skrevet

Jeg syns du skal fortelle det, spesielt siden dette er et forhold du har hatt over lengre tid. Saken hadde vært en annen for min del om det var et engangstilfelle. Din kone vil nok heller få muligheten til å ta valget om hun fortsatt vil være sammen med deg, enn at du skal fortsette affæren og la henne leve på en løgn. Du sier jo selv at du er ulykkelig, så da kan du like gjerne fortelle det og komme deg ut, så har hun sjansen til å finne seg en som vil ha henne.

Så, for din del og hennes - fortell det og kom deg ut av ekteskapet.

Skrevet

herregud! selvsagt skal du fortelle det! Dette vil skape en krise i samlivet deres, og kona di må få muligheten til å ta sine valg når som du har tatt dine.

Anonymous poster hash: 1d017...56c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet hvem jeg ønsker å være å prøver å leve etter de reglene jeg selv har satt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...