Gå til innhold

Hvilken verden vil du helst leve i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå, Middelalder, Poesiens tid, Dragenes tid, Steinalderen.

Om du kunne velge, hvordan ville din verden sett ut, hvilke mennesker og skapninger er der, og hvordan ville livet vært?

Anonymous poster hash: bfba2...fb1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken som helst verden? Da hadde jeg nok valgt Harry Potter-universet.

EDIT: Eller egentlig hvilken som helst verden hvor magi og magisk vesener (type feer, alver hekser, drager osv) fantes. Såklart må jeg også være en av de mektigste magikerne/heksene i den verden, så sjansen for at jeg hadde blitt drept av noen ville vært null.

Endret av Sebraen
  • Liker 4
Skrevet

Sjørøver på 1700-tallet. Tror det ville passet meg ypperlig.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hvilken som helst verden? Da hadde jeg nok valgt Harry Potter-universet.

Jeg også, men uten voldemort da, for det er skummelt :P

• Liker 1
Skrevet

Vanskelig!!! >_<

Enten Harry Potter- universet :hjerte:, LOTR-universet :hjerte: eller Narnia. ^^,

Aller helst alle tre, med en portal slik at jeg kunne vandre mellom dem. ^^,

Skrevet

Vanskelig å svare på det. Noe lignende The Shire i LOTR kanskje. Mindre samfunn der man kjenner alle og har en funksjonell oppgave i et totalt samarbeid. Et sted hvor det er viktigere å ta vare på hverandre enn å jage egne mål. Mindre teknikk, mer "analogt".. Litt sånn old fashioned kanskje. Litt Amish uten den evindelige messingen.. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg også, men uten voldemort da, for det er skummelt :P

Hehe, selvfølgelig. :P

Skrevet

Nå som motell-eier på en strand på vestkysten av Mexico, med liten familierestaurant, turister, landsbybeboere og mye bading og corona, tequila med lime og salt

Skrevet

Hei alle fantasy fans! :blomst: Mange spennende svar her! Hva med å leve i huset til Frodo?

Skrevet (endret)

Hei alle fantasy fans! :blomst: Mange spennende svar her! Hva med å leve i huset til Frodo? Anonymous poster hash: bfba2...fb1

Kanskje. :)

Ellers, Minas Tirith hadde vært et kult sted. Jeg er mest glad i alver da så Rivendell, Lothlorien eller et sted på Valinor hadde stått høyest. ^^,

Endret av Peanut
Skrevet

Kanskje. :)

Ellers, Minas Tirith hadde vært et kult sted. Jeg er mest glad i alver da så Rivendell, Lothlorien eller et sted på Valinor hadde stått høyest. ^^,

Alvene er så vakre! Jeg skulle gjerne ha levd i en alveskog.

Skrevet

Alvene er så vakre! Jeg skulle gjerne ha levd i en alveskog. Anonymous poster hash: bfba2...fb1

Ja, hvis en alv virkelig så ut som Thranduil (i Lee Pace sin skikkelse) så hadde jeg klart flyttet direkte inn i Mirkwood. ^^,

Skrevet

Mange som ville bodd i en film her ja...da velger jeg Ridskolan 4.

Anonymous poster hash: bee42...719
Skrevet

orlando-bloom-legolas.jpg

hobbit-character-poster-kili.jpg

Kili er ikke så verst :wow:

Skrevet

kili_by_originalluv-d57pczn.jpg

Skrevet

Noen her som husker Teletubbiene? :fnise:

Skrevet

Pandora :) Jeg skulle hatt den kuleste Ikranen av alle! :biggrin:

Skrevet

Ville levd i en Ringenes Herre/Hobbiten-verden. Ville ha bodd i Rivendell. Synes det er så vakkert der! Men tror jeg hadde vært mye redd om jeg skulle levd i en slik verden.. Mye skummelt og rart der, som jeg egentlig vil slippe å forholde meg til. Orker f. eks :O

Anonymous poster hash: 69974...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...