AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hva fungerer for dere som har barn med dårlige søvmønstre? Min baby er 8 måneder og jeg har slitt med søvn for meg og henne i de siste 3 måneder. Hun skifter leggetid for kvelden hele tiden. Men nå er det verst! Hun legger seg gjerne mellom 01-02:30 for natta. Sover til 11-tiden til neste dag. Det er så slitsomt! Dette kan skyldes at hun er veldig sensitiv og våkner av den minste lyd, bevegelse og lys. Hva hjelper hos dere? Jeg er evig takknemlig for råd og tips! Hilsen En sliten mammaAnonymous poster hash: 4b8ba...d58
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Her så vi at hvis dagsovingen fungerte så ble natta også bra. Vi praktiserer ingen soving etter 15.30, og så er det natta kl 19. Våkner fremdeles en gang om natta og sover til 06. Når har dere siste lur på dagen? Anonymous poster hash: a4449...0b4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Ikke la henne sove til 11 iiallefall. Vekk henne et bestemt klokkeslett og da er det morgen. Har selv en gutt på 8 måneder som har slitt med søvn siden han var 1 måned gammel. Han legges til samme tid og våkner av seg selv mellom 4 og 5 om morgen. Våkner som regel en gang om natta, men nå har vi kuttet flaska på natt så nå er det ny kamp. Selv om han ikke sovner er det natta til fast tid. Har aldri opplevd han har sover lenger enn 5.30, men om han hadde så ville jeg vekket rundt 7. Vi er også veldig nøye med faste sovetider på dagen selv om han også da sover lite og vanskelig å få til å sove. Tror rutiner er veldig viktig når det gjelder søvn, en eller annen gang løsner det, sliten-ja det blir vi. 8 måneder uten en natt sammenhengende søvn og opp kl 4-5 er tøft, men holder motet oppe med at en gang vil det snu :-) :-) Anonymous poster hash: f180a...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå