Snop Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg trenger veldig plutselig badetøy til neste uke, og må ut i morgen og handle. Hvor har de greit utvalg på denne tiden av året? Jeg har en vanskelig BH-størrelse (70FF) så jeg kan ikke gå med hva som helst, men kan gjerne bruke trekantbikini i størrelse hest med knyting bak. Er i stavangerområdet. Hvordan er det hos Cubus/Lindex/Kappahl nå? Har Sørbø noe i denne størrelsen, utenom Freya?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ta brystreduksjon. Med en slik bh-str finner du ingenting. Eller, du kan sy en bikini selv hvis du prøver litt hardt. Anonymous poster hash: 1bdc7...aa5
Silfen Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 De har vel andre forretninger enn Lindex og sånt? Her i Bergen har de nok av bikinier på Netty og Change. Dere har sikkert tilsvarende forretninger.
absinthia Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 De hadde billigsalg på bikinier i størrelse small og størrelse hest, da jeg var innom lindex i dag ihvertfall. Aner ikke hvordan det er stilt i resten av landet. 1
Snop Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2013 Ta brystreduksjon. Med en slik bh-str finner du ingenting. Eller, du kan sy en bikini selv hvis du prøver litt hardt. Anonymous poster hash: 1bdc7...aa5 Ja, jeg tar meg bare en brystreduksjon i helga, det fikser alt! :D De hadde billigsalg på bikinier i størrelse small og størrelse hest, da jeg var innom lindex i dag ihvertfall. Aner ikke hvordan det er stilt i resten av landet. Nice! Da stikker jeg innom der og sjekker. Var det mange butikker som hadde startet med store romjulssalg? 2
absinthia Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Ja, jeg tar meg bare en brystreduksjon i helga, det fikser alt! :D Nice! Da stikker jeg innom der og sjekker. Var det mange butikker som hadde startet med store romjulssalg? lindex, hm, kappahl hadde ihvertfall begynt her, så jeg går ut fra at det gjelder hele landet.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Hva er størrelse hest? Anonymous poster hash: eade9...035
absinthia Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Ca størrelse 44 og mer. Men det kan jo hende at det finnes mindre størrelser på "din" Lindex. Egentlig er størrelse hest to til tre størrelser enn jeg bruker til enhver tid, så om jeg begynner å bruke 42-44 en dag, så er størrelse hest 46-50
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Jeg kan tenke meg at litt velassorterte undertøysforretninger kan ha badetøy nå, min har iallefall det, men jeg vet jo ikke om den er representativ for andre 'små', lokale undertøysbutikker...
Snop Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2013 nettbutikker! Måtte ha det innen mandag, så det hadde jeg ikke tid til :/ Var innom alle kjedebutikkene i dag, en spesialforretning + Sørbø, endte opp med kriseløsning - undertøy i veldig badetøyaktig stoff fra H&M i en tullete størrelse. Men det er heldigvis bare for en boblebadkveld i vennelag
heiduderborte Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Måtte ha det innen mandag, så det hadde jeg ikke tid til :/ Var innom alle kjedebutikkene i dag, en spesialforretning + Sørbø, endte opp med kriseløsning - undertøy i veldig badetøyaktig stoff fra H&M i en tullete størrelse. Men det er heldigvis bare for en boblebadkveld i vennelag Åh, jeg har vært i samme krise før. Hvor i hælvete er det badetøy, tenkte jeg mens jeg gikk rundt i alle butikkene. Bare at jeg skulle til utlandet, haha. Litt rart at de ikke selger ivertfall 1 plagg, ettersom det finnes svømmehaller. 1
Lea2 Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Du kan også se i større sportsbutikker kanskje? Er badedrakt en løsning forresten?
Gjest Lille-pus Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Jeg trenger veldig plutselig badetøy til neste uke, og må ut i morgen og handle. Hvor har de greit utvalg på denne tiden av året? Jeg har en vanskelig BH-størrelse (70FF) så jeg kan ikke gå med hva som helst, men kan gjerne bruke trekantbikini i størrelse hest med knyting bak. Er i stavangerområdet. Hvordan er det hos Cubus/Lindex/Kappahl nå? Har Sørbø noe i denne størrelsen, utenom Freya? Å unnskyld, jeg så ikke hvor du var p.t. Ett sted, ett eneste sted: Tjølsen ! Ingen over, ingen ved siden 1
Snop Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #15 Skrevet 28. desember 2013 Å unnskyld, jeg så ikke hvor du var p.t. Ett sted, ett eneste sted: Tjølsen ! Ingen over, ingen ved siden Ja, Tjølsen er bra! Jeg var på Kvadrat i dag og stod med kriseløsningen til 200 kr i hånda og lurte på om jeg skulle satse på noe til 1000 kr på mandag i stedet (men høyst sannsynlig som jeg ikke hadde elsket uansett, det skal så mye til med meg og badetøy), og ville bare bli ferdig med det i dag, så får jeg ta en skikkelig investering i vår i stedet
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Ta brystreduksjon. Med en slik bh-str finner du ingenting. Eller, du kan sy en bikini selv hvis du prøver litt hardt.Anonymous poster hash: 1bdc7...aa5 Blant de som har fått målt seg, og bruker RIKTIG str, så er det en helt normal str... Anonymous poster hash: 225cb...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå