altflyter Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har akkurat somlet meg til å se igjennom hele Merlin-serien. Jeg ble så skuffet på slutten! Gikk fra å elske til å hate serien... Men til poenget: Hvorfor får vi se Merlin vandrende langs veien i vår tid på slutten? Venter han fortsatt på at Arthur skal gjennoppstå? Hva er deres tolkninger av slutten?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2013 #2 Skrevet 30. desember 2013 Jeg elsker serien, men skjønte ikke slutten helt jeg heller. Jeg tror det er litt opp til hver og en hvordan man vil tolke det... Men lurer veldig på det jeg også! Var det bare humor? Anonymous poster hash: d1b61...c1a
altflyter Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2013 Er virkelig ikke godt å si. Jeg har fortsatt ikke kommet over at Arthur døde. Han skulle jo styre landet i aøø evighet Håper noen har en eller annen fornuftig tolkning, for jeg har virkelig ikke peiling, men skulle gjerne hatt en forklaring... mener de at Arthur skal gjennoppstå og at Merlin må vente i all evighet på at dette skal skje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå