AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har to barn, men ønsker ett til. Men får inntrykk av at det er vanskelig å finne en mann som vil ha barn i min alder. Har dere fått inntrykk av det samme?Anonymous poster hash: 3bf9f...b76
Lexandra Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Barnløse menn vil jeg anta vil ha barn...
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har to barn, men ønsker ett til. Men får inntrykk av at det er vanskelig å finne en mann som vil ha barn i min alder. Har dere fått inntrykk av det samme?Anonymous poster hash: 3bf9f...b76 Jeg har et litt annet inntrykk... Har en kjæreste på 37, og er selv 30. Jeg har et barn, han har ingen men vil gjerne ha barn sammen med meg. Anonymous poster hash: 78fc3...960
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 jeg har fått inntrykk av at menn er livredde å få barn... Mine ekser har alltid sagt at de aldri ønsket barn. Han ene fik jeg to barn med, og da ble han plutselig mer interessert i å ha barn men før det ville han ikke. Slik er de nye mennene jeg har møtt siden og... helt samme ulla... hehe Anonymous poster hash: 3bf9f...b76 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har to barn, men ønsker ett til. Men får inntrykk av at det er vanskelig å finne en mann som vil ha barn i min alder. Har dere fått inntrykk av det samme?Anonymous poster hash: 3bf9f...b76 Jeg har 1 barn fra før, han ar et barn fra før, så har vi et felles som vi fikk da jeg var 32 og han 35. Så det er da ikke umulig Og hvis du finner en mann som ikke har barn fra før, så kan det godt hende han har ønske om barn. Har en singel kompis på 40 som ønsker barn. Han gjorde det slutt med det forholdet han var i fordi ønsket om barn var for stort, og hun han var sammen med hadde var ferdig med barn. Så de finnes Anonymous poster hash: 8faf6...043
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 jeg har fått inntrykk av at menn er livredde å få barn... Mine ekser har alltid sagt at de aldri ønsket barn. Han ene fik jeg to barn med, og da ble han plutselig mer interessert i å ha barn men før det ville han ikke. Slik er de nye mennene jeg har møtt siden og... helt samme ulla... hehe Anonymous poster hash: 3bf9f...b76 hvordan fikk du to barn med en som ikke ville ha barn? Anonymous poster hash: 61703...286 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå