Rootz Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Hadde jeg vært ett kvinnfolk hadde jeg vært god til det. Jeg hadde utvikla min femininitet til det ultimate guddinen I universet. Alle andre kvinnfolk hadde bukka for meg for å vite min hemlighet. Hvorfor skinner ho mer enn oss? Hvorfor er ho so lykkelig? Dere begynner endelig å stå på egene ben, og alt dere har å vise for dere selv er ett maskulint skjold som ser mer ut som ett plastikk objekt på 2 ben enn ett menneske. Vill dere stå bak like stilling. BRA! Jeg støtter dere hele veien Men ihvertfall vær stolt over deres femininitet isteden for å gå rundt som en pre-judgmental matcho kontrolerende idiot. En feminist er tøff bak skjoldet sitt. Men ikke faen om ho tør å være feminin
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 ok... Anonymous poster hash: ec03a...54a 6
Zeroholic Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Jeg suger ikke helt forjævlig, nei. Typen sier jeg er jævla flink. 9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Jeg synes de fleste suger ganske bra jeg.Anonymous poster hash: f59c8...339 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 å nei å nei . Hva skjer på KG er bare Merkelige mennesker som dukker opp etter midnatt ? Step away from the computer....... Anonymous poster hash: 681df...460 6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor i all verden skulle jeg bry meg en dritt om hvordan DU mener JEG burde kle og te meg? Anonymous poster hash: bb292...f1a 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Hadde jeg vært ett kvinnfolk hadde jeg vært god til det. Jeg hadde utvikla min femininitet til det ultimate guddinen I universet. Alle andre kvinnfolk hadde bukka for meg for å vite min hemlighet. Hvorfor skinner ho mer enn oss? Hvorfor er ho so lykkelig? Kvinner bukker ikke, de neier. Anonymous poster hash: 197d1...488 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Haha . Idiot. Anonymous poster hash: ae2f7...b5b
Gjest avocadoen Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 Nei, jeg er faktisk veldig flink til å suge
Gjest avocadoen Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Kvinner bukker ikke, de neier. Anonymous poster hash: 197d1...488 Tenkte faktisk på akkurat det samme
Tabris Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Juleferie betyr troll og bitre menn. Slår aldri feil. 2
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Juleferie betyr troll og bitre menn. Slår aldri feil. Ja, og ikke minst kvinner som sitter beredt døgnet rundt til å påpeke nettop dette. For øvrig skjønte jeg ingenting av HI, annet enn at jeg føler en enorm trang til å rette på alle skrivefeilene.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Hadde jeg vært ett kvinnfolk hadde jeg vært god til det. Jeg hadde utvikla min femininitet til det ultimate guddinen I universet. Alle andre kvinnfolk hadde bukka for meg for å vite min hemlighet. Hvorfor skinner ho mer enn oss? Hvorfor er ho so lykkelig? Dere begynner endelig å stå på egene ben, og alt dere har å vise for dere selv er ett maskulint skjold som ser mer ut som ett plastikk objekt på 2 ben enn ett menneske. Vill dere stå bak like stilling. BRA! Jeg støtter dere hele veien Men ihvertfall vær stolt over deres femininitet isteden for å gå rundt som en pre-judgmental matcho kontrolerende idiot. En feminist er tøff bak skjoldet sitt. Men ikke faen om ho tør å være feminin Ehh??? Anonymous poster hash: 04549...676
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 Mannfolkene overtar KG mer og mer, men det gjør de på alle områder ellers også... Anonymous poster hash: 04549...676
Gjest avocadoen Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Ja, og ikke minst kvinner som sitter beredt døgnet rundt til å påpeke nettop dette. For øvrig skjønte jeg ingenting av HI, annet enn at jeg føler en enorm trang til å rette på alle skrivefeilene. Vel, du er på kvinneguiden da, så burde ikke komme som noe sjokk at det er kvinner her inne. Også om natta.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 Mannfolkene overtar KG mer og mer, men det gjør de på alle områder ellers også... Anonymous poster hash: 04549...676 Ja! Nå har vi blitt undertrykt av dere kvinner i årtusener! Nå kommer vi og tar over! Og vi starter med kvinneguiden! muhahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå