Gå til innhold

Feminister og sjekking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feminister hater sjekking! For en eller annen grunn klarer de å se på sjekking med lik linje som seksuell trakkasering. Det er rett og slett bare en gutt/mann som vil sjekke om kvinnen er interessert og om det kan bli noe mellom dem. Det er ikke sånn at man så og si jager kvinner og tar på dem. Man snakker!

Skal det virkelig bli tabu å snakke med hverandre? Det er jo helt sinnsykt! Feminister, ta dere sammen! Ikke ødelegg samfunnet og la nordmenn forbli kalde!

Anonymous poster hash: 65368...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke menn er det som uansett vil være sammen med feminister? :vetikke: Det var ihvertfall nytt for meg :klo:

Saken er at feminister blir irritert av tanken på å bli sjekket opp. Tydeligvis er man frekk om man skal bli kjent med andre, det er ganske utrolig hvor hardt de tar noe så lite.

Skrevet

Har du noen begrunnelse for påstanden din, til å begynne med?

• Liker 4
Skrevet

Et eksempel kan være:

http://www.change.org/simplepickup

Her ser vi en som reagerer alt for mye på noe så magert. Det er mange som har stemt, så det er litt urovekkende.

Skrevet

Et eksempel kan være:

http://www.change.org/simplepickup

Her ser vi en som reagerer alt for mye på noe så magert. Det er mange som har stemt, så det er litt urovekkende.

Hvis din idé om sjekking er trakassering på gata, så forstår jeg at du møter noe uvilje.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ingen feminist, men synes uansett sjekking er den mest talentløse måte å nærme seg et annet menneske på.

Anonymous poster hash: fd68e...f92
  • Liker 2
Skrevet

Men da må du jo heller sjekke opp kvinner som ikke hater menn. :kyss: Hvis du driver og sjekker opp feminister :rasende: er det jo litt din egen feil, tenker jeg. Det blir litt som å stikka hånda si inn i hulen til en illsint grevling, og så bli overrasket over at du blir bitt. Ikke meningen å være slem, altså :hug: Men dårlige valg har som oftest negative konsekvenser ;)

Signaturen din klæsjer litt med å si at alle feminister er mannehatere.

• Liker 3
Skrevet

Men da må du jo heller sjekke opp kvinner som ikke hater menn. :kyss: Hvis du driver og sjekker opp feminister :rasende: er det jo litt din egen feil, tenker jeg. Det blir litt som å stikka hånda si inn i hulen til en illsint grevling, og så bli overrasket over at du blir bitt. Ikke meningen å være slem, altså :hug: Men dårlige valg har som oftest negative konsekvenser ;)

Man vet jo ikke at en jente er en feminist før man faktisk prater med dem. Og mange hevder at de vil utskjelle noen som da vil prøve å prate med dem. De som sjekker opp bare prøver, og finner raskt ut om de passer. Men feministen vil da klikke helt på at han i det hele tatt prøvde.

Skrevet

Det blir feil å kalle de feminister. Feminister er for like rettigheter. hele ordet er jo blitt ødelagt...

Anonymous poster hash: 874a3...1cb
  • Liker 2
Skrevet

Hvis din idé om sjekking er trakassering på gata, så forstår jeg at du møter noe uvilje.

Min ide er det stikk motsatte, men feminister mener da at det er trakkasering.

Skrevet

Man vet jo ikke at en jente er en feminist før man faktisk prater med dem. Og mange hevder at de vil utskjelle noen som da vil prøve å prate med dem. De som sjekker opp bare prøver, og finner raskt ut om de passer. Men feministen vil da klikke helt på at han i det hele tatt prøvde.

Er dette noe du faktisk har opplevd selv?

• Liker 1
Skrevet

Min ide er det stikk motsatte, men feminister mener da at det er trakkasering.

Hvorfor lenket du til en side om gatetrakassering da?

• Liker 3
Skrevet

Det blir feil å kalle de feminister. Feminister er for like rettigheter. hele ordet er jo blitt ødelagt... Anonymous poster hash: 874a3...1cb

Feminister er for kvinners rettigheter! Tror det finnes en eller annen gruppe for menn også.

Det du snakker om er likestillingskjempere, og de er ikke det samme som feminister!

Skrevet

Er dette noe du faktisk har opplevd selv?

To ganger. En gang så ble jeg utkjelt forran andre på en bussholdeplass, sa: Hei, du er ganske søt. Studerer du her? Da klikket hun helt og begynte å snakke om at det var sånne som jeg som trakkaserte og plaget jenter. At jeg var ufyselig, osv.

Den andre gangen var litt mildere og jeg sa det samme, og hun sa: uff, nei hold deg bort fra meg!

Så ja, sånne folk finnes.

Skrevet (endret)

To ganger. En gang så ble jeg utkjelt forran andre på en bussholdeplass, sa: Hei, du er ganske søt. Studerer du her? Da klikket hun helt og begynte å snakke om at det var sånne som jeg som trakkaserte og plaget jenter. At jeg var ufyselig, osv.

Den andre gangen var litt mildere og jeg sa det samme, og hun sa: uff, nei hold deg bort fra meg!

Så ja, sånne folk finnes.

Hvordan visste du at hun andre var en feminist ut fra det hun sa? Er man feminist fordi man ikke tar godt imot fremmedes tilnærminger? Er man garantert ikke feminist om man derimot tar det godt imot?

Endret av Botch
  • Liker 5
Skrevet

Det som slår meg er at det bør være likestilling og at kvinner er like mye verdt.

Det at menn og kvinner er forskjellige er udiskutabelt og slik skal det være.

Om de som ikke liker å bli sjekket opp å melder at det er trakassering er feminister eller hva de er vet jeg ikke, men i de fleste tilfeller kan det være random. Noen har en shitty-dag, noen har PMS, whatever. Ville ikke brukt så mye energi på å tenke på det. Plenty av fisk i sjøen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...