Gå til innhold

Jeg har dårlig samvittighet! Han var utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forgje helg var jeg ute på en hjemmefest. Der var (la oss kalle ham for Per) også. Per er en veldig fin mann i midten av 20-årene. Vi i vennegjengen min har alltid hatt et godt øye til ham. Per har vært i et forhold over lengre tid, tror det er mer enn 5 år. Jeg er ikke sikker på forholdet deres da de ikke er så mye sammen lenger på fritiden. Som jeg sa har jeg alltid hatt et godt øye til ham, og vi begynte å prate. Jeg var bokstavlig talt drita full, og jeg begynte å flørte med ham. Etterhvert begynte vi å kline. Og alt endte opp med dårlig fyllasex og ble oppdaget av kompisen. (ekstremt kleint) Kompisen reagerte ikke noe særlig på det, og jeg aner ikke hva som blir sagt i ettertid.

Nå sitter jeg igjen med kjempe dårlig samvittighet, og ja selvfølgelig burde jeg ha det, jeg visste jo at han hadde dame. Han forsvant rett etter dette, og jeg kommer mest sannsynlig aldri til å snakke med ham igjen, fordi det blir rart. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, føler ikke for å si det til henne heller, for jeg vil jo være synderen på en måte, det er jo meg hun vil hate...

Jeg kan ikke fatte at jeg var så dum! :murvegg:

Anonymous poster hash: 4ffdd...0e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det burde du virkelig ha.

Anonymous poster hash: 15158...dfa
  • Liker 5
Skrevet

Ja, du bør ha dårlig samvittighet. Han bærer ansvaret overfor sin kjæreste, men du har likevel stilt villig opp og sørget for at en annen, uskyldig dame har blitt bedratt. Selvsagt skal du ha dårlig samvittighet for det.

Anonymous poster hash: b657e...738
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor får hun all skyld, han var jo med på det!

Han burde ha dårlig samvittighet!

Anonymous poster hash: b2918...adc
Skrevet

Forstår at du har dårlig samvittighet, som du sier visste du jo at han hadde dame. Men han burde stoppet det

Skrevet

Slike ting skjer dessverre i fylla. Ta lærdom av det og ikke drikk fullt så mye neste gang det er en kjekkas i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...