Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har på en måte planlagt en blow job. Altså, jeg har lovet at han skal få den ultimate bj'en når vi kommer hjem fra familieselskap. Og har sa bygget opp forventningene uner hele kvelden og gledet oss på en måte.

Så når vi da kommer inn døra og får tatt av oss kjole sov, sier jeg at han bare kan la bukse være nede og ta av seg bokseren, med en sexy stemme.

Da svarer han at han vil slappe av litt, og når han sier slappe av mener han spille det dumme World Of Warcraft spillet sitt!!! Er det spillet såååå jævelig viktig!?!?

Klarer han ikke holde seg unna!?

Jeg skal tidlig på jobb imorgen så har ikke hele natten å vente på ham, og han blir furt om han ikke får den lovede bj'en!

Blir så sint! Dette er stort irritasjonsmoment i hverdagen også, kan han ikke la det jævlig spillet være? Er han virkelig nødt å spille de 10 minuttene han har til overs?! Blir gaaaal!!!

Anonymous poster hash: 77578...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke er så flink til å suge, da.

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du ikke er så flink til å suge, da.

Haha, jo det er jo en mulighet, men han er veldig interessert i disse bj'ene, han maser hele tiden! Og roser meg opp i skyene, så tørr å anta at det ikke er problemet ;)

Skrevet

Hehehehehehe! Vi lever i en herlig verden :D Jeg synes typen din er ustyrtelig morsom (ufrivillig) og jeg forstår frustrasjonen din :D

Anonymous poster hash: a509d...1f6

• Liker 2
Skrevet

Hehehehehehe! Vi lever i en herlig verden :D Jeg synes typen din er ustyrtelig morsom (ufrivillig) og jeg forstår frustrasjonen din :D

På hvilken måte? :P

Skrevet

stakkars mann....han vet ikke hva som til sitt eget beste.... altså en blowjob ;)

Skrevet

stakkars mann....han vet ikke hva som til sitt eget beste.... altså en blowjob ;)

Akkurat! Dette er ikke første gang han har droppet med i fordel for spillet, flere(!!!) ganger har jeg kommet foran han med sexy kostymer, undertøy etc. Og han har ikke vist noe interesse, bare spill spill spill!

Lurer på om der fins noe bedre der ute?

Skrevet

Vil bare legge til at jeg ser normal ut, så han tenner på kroppen min, men interesse for WoW er større tydeligvis

Skrevet

Ah, the joys of dating a gamer.

Been there, done that, de kan være utrulig skjønne, men jævla egoistiske.

Anonymous poster hash: 76427...d51
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Skulle likt å sett responsen om en mann kalte dama for møkkakjerring fordi hun ikke ville ha sex akkurat når han ville ha.

Mannen din er et menneske ikke en sugemaskin.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Akkurat! Dette er ikke første gang han har droppet med i fordel for spillet, flere(!!!) ganger har jeg kommet foran han med sexy kostymer, undertøy etc. Og han har ikke vist noe interesse, bare spill spill spill!

Lurer på om der fins noe bedre der ute?

Er desverre ikke ledig men du høres ut som drømmekvinnen.

Skrevet

Skulle likt å sett responsen om en mann kalte dama for møkkakjerring fordi hun ikke ville ha sex akkurat når han ville ha.

Virker mer som om han er en spillkonsoll spør du meg.......

Skrevet

Du får si til han at siden du skal på jobb tidlig i morgen så kan han få BJ nå eller vente til en annen anledning. Spille spill kan han vel gjøre når som helst. Om han blir sint så får du si at han får prioritere hva han bruker tiden sin på litt bedre, eller at dere begge blir enig om å planlegge ting litt bedre.

Anonymous poster hash: df7a2...555

Anonymous poster hash: df7a2...555
  • Liker 1
Skrevet

På hvilken måte? :PAnonymous poster hash: 77578...8d1

Han fremstår jo som Sheldon Cooper! Eller noe George Costanza kunne viklet seg inni. Som utenforstående må man jo bare le når noen prioriterer WoW fremfor en sugejobb :)

• Liker 2
Skrevet

Når begge to egger hverandre opp hele kvelden, men så bare avblåser det for en filleting så blir selvsagt den andre parten frustrert.

• Liker 3
Skrevet

Når tror jeg du leter etter det negative her :P suger jo for hans del, selvom jeg også nyter det, men når man liksom har planlagt å sånn så bare avsier han med noe han har gledet seg til hele kveld til fordel for spil

• Liker 1
Skrevet

Er desverre ikke ledig men du høres ut som drømmekvinnen.

Takk du :P det skal jeg ta til meg ;)

Skrevet

Hva skjer om du gir han en bj mens han spiller?

Skrevet

Når begge to egger hverandre opp hele kvelden, men så bare avblåser det for en filleting så blir selvsagt den andre parten frustrert.

Så lenge hun respekterer at han har sagt vent og ikke pusher på.

Skrevet

Kan du ikke suge han mens han spiller?

Anonymous poster hash: 77308...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...