AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg ble så sint på kassadama på Spar-butikken i dag. Det beyngte med at hun sa: Pass deg. Hun skulle forbi. Da reagerte jeg så sterkt at jeg sa til hun at jeg ikke likte hun og at hun var udannet. Da bare gikk uten å si et ord. Var det hun som var uforskammet?. Å si:Pass deg, det følte jeg som veldig sårendes. Jeg er veldig hårsår. Anonymous poster hash: 0dd81...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg er veldig hårsår. Anonymous poster hash: 0dd81...094 Jepp. Hun kunne nok sagt "Unnskyld" eller "Vær så snill", men din reaksjon sto overhodet ikke i stil med det hun gjorde. Du var uforskammet. Anonymous poster hash: 767b8...2b7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Del Skrevet 27. desember 2013 Du skulle ha sagt "NEEEEEEEEI " Anonymous poster hash: 12911...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Del Skrevet 27. desember 2013 Enig at hun kunne sagt "unnskyld meg" eller "hei, kan jeg komme forbi deg?", istedenfor "pass deg!", men dette er ikke noe du skal gå rundt og tenke på og bli såret av, det var ikke personlig. Anonymous poster hash: a7168...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Del Skrevet 27. desember 2013 Jepp. Hun kunne nok sagt "Unnskyld" eller "Vær så snill", men din reaksjon sto overhodet ikke i stil med det hun gjorde. Du var uforskammet. Anonymous poster hash: 767b8...2b7 Jeg merker at språket mitt ikke var all verden i det innlegget der, men jeg håper det er forståelig. Norsk er ikke mitt morsmål. Jeg mente at kassadamen kunne vært hakket høfligere, men at TS har reagert langt mer og voldsomt enn det som er naturlig ut fra kassadamens oppførsel. Anonymous poster hash: 767b8...2b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. mai 2015 #6 Del Skrevet 13. mai 2015 Trollerollerei 👹.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 14. mai 2015 #7 Del Skrevet 14. mai 2015 Trollerollerei .... Trollsk av deg å dra opp en så gammel Thread. Grenser til det UforSkammelige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå