AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Hei. For ett år tilbake siden så lå jeg med en gutt som hadde dame. Jeg visste det ikke der og da, for meg var han bare en ons. Jeg fikk vite det dagen etterpå da han bønnfalt meg om å ikke kontakte kjæresten hans. Vi hadde sex på en jobbreise han hadde, på ett hotellrom. Jeg har holdt meg utenfor siden, men når jeg tilfeldigvis kikka innpå facebooken hans i dag og så at de har forlovet seg og alt så fikk jeg en knyteneve i brystet. Jeg får så vondt av denne jenta! Jeg er sikker på at hun ikke vet noen ting. Jeg vil selvfølgelig ikke ødelegge, men på den andre siden så vet jeg at jeg ville visst om det, om det hendte mot meg. Jeg synes det er dumt at slik skal ''ties'' om. Vi søstre burde holde sammen, og gi beskjed når noe slikt skjer. Hva mener dere? Anonymous poster hash: a984f...dd9
Citron Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Du var nok ikke den første og heller ikke den siste til å ligge med ham mens han var i et forhold. Jeg syntes du burde si noe. Man har ikke sex med noen andre om du virkelig elsker sin kjæreste. Jeg har vært utro selv (ikke i midt nåværende forhold), og jeg fortjente ikke ex'en jeg var utro mot i det hele tatt. 9
Dunkel Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Ja, si det før det er forsent. Plutselig er de gift, og hun er helt uvitende om hva mannen har drevet med. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Syns du skal si det. Anonymous poster hash: 1f007...551 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Du var nok ikke den første og heller ikke den siste til å ligge med ham mens han var i et forhold. Jeg syntes du burde si noe. Man har ikke sex med noen andre om du virkelig elsker sin kjæreste. Jeg har vært utro selv (ikke i midt nåværende forhold), og jeg fortjente ikke ex'en jeg var utro mot i det hele tatt. Jeg tror egentlig jeg var den første. Kanskje ikke den siste, men garantert den første. Han hadde da jeg møtte han vært i forhold med kjæresten sin i 3 år, og han hadde aldri vært utro før (i følge ham selv). Han hadde totalt noia dagen derpå, og bønnfalt meg på sine knær. Han sendte meldinger til meg flere ganger senere og skrev bla. ''Det var fantastisk og være sammen med deg. Men jeg angrer.. jeg elsker jenta mi, og du må love å ALDRI si noen ting. Lover du? Hvis du sier noe så går hun i fra meg, og hun er alt jeg vil ha'' osv. Jeg vil si det. Men føler det er litt teit å komme så lenge etterpå. For å ikke snakke om å risikere at hun ikke tror på meg.. Jeg tror han oppriktig angrer og ikke har gjort det siden. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Fy søren da.. jeg ser at de forlovet seg nå i jula. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 1
Dunkel Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror egentlig jeg var den første. Kanskje ikke den siste, men garantert den første. Han hadde da jeg møtte han vært i forhold med kjæresten sin i 3 år, og han hadde aldri vært utro før (i følge ham selv). Han hadde totalt noia dagen derpå, og bønnfalt meg på sine knær. Han sendte meldinger til meg flere ganger senere og skrev bla. ''Det var fantastisk og være sammen med deg. Men jeg angrer.. jeg elsker jenta mi, og du må love å ALDRI si noen ting. Lover du? Hvis du sier noe så går hun i fra meg, og hun er alt jeg vil ha'' osv. Jeg vil si det. Men føler det er litt teit å komme så lenge etterpå. For å ikke snakke om å risikere at hun ikke tror på meg.. Jeg tror han oppriktig angrer og ikke har gjort det siden. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 Si det allikevel. Bedre sent enn aldri 1
Bernardette Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Har du fortsatt meldingene han sendte deg? Sånn i tilfelle hun ikke tror deg, osv. 4
Citron Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror egentlig jeg var den første. Kanskje ikke den siste, men garantert den første. Han hadde da jeg møtte han vært i forhold med kjæresten sin i 3 år, og han hadde aldri vært utro før (i følge ham selv). Han hadde totalt noia dagen derpå, og bønnfalt meg på sine knær. Han sendte meldinger til meg flere ganger senere og skrev bla. ''Det var fantastisk og være sammen med deg. Men jeg angrer.. jeg elsker jenta mi, og du må love å ALDRI si noen ting. Lover du? Hvis du sier noe så går hun i fra meg, og hun er alt jeg vil ha'' osv. Jeg vil si det. Men føler det er litt teit å komme så lenge etterpå. For å ikke snakke om å risikere at hun ikke tror på meg.. Jeg tror han oppriktig angrer og ikke har gjort det siden. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 Når du sier det på den måten.. kanskje ikke? Virket kanskje som om han trodde gresset var grønnere på den andre siden, men fant ut at det absolutt ikke var det. Han vet nå mer enn noen gang før at det er kjæresten/forloveden ham vil ha. Æsj, du er i en virkelig sær situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Ikke bland deg borti dette. Anonymous poster hash: dbce8...743 26
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Okei. Nå løy jeg.. det er ikke ett år siden.. Det er TO!! i 2011 var det.. nesten 3! Tia går gjammen meg fort. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Har du fortsatt meldingene han sendte deg? Sånn i tilfelle hun ikke tror deg, osv. Nei, men jeg har alle detaljene om hvordan han ser ut.. hvilken tattovering han har på brystet osv. Jeg kan navngi hotell og nermest dato. Og hvorfor skulle en random jente fra en annen kant av landet lyve om noe slikt liksom.. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Enig, la det være. For alt du vet har han sagt det til henne, og de har gått videre. I så fall oppnår du ved å si det, at du ødelegger julen og tiden som nyforlovet for disse to ved å minne henne på det. Anonymous poster hash: c932b...8f4 12
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Okei. Nå løy jeg.. det er ikke ett år siden.. Det er TO!! i 2011 var det.. nesten 3! Tia går gjammen meg fort. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 Og de er fortsatt sammen, og har forlovet seg. La det gå, ikke bland deg borti noe du ikke har noe med. Anonymous poster hash: dbce8...743 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Hun vet det ikke. Det er jeg rimelig sikker på.. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Hun vet det ikke. Det er jeg rimelig sikker på.. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 Så la henne være lykkelig uvitende, get over it! Anonymous poster hash: dbce8...743 16
drue Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Jeg ville latt det gå. Det har gått lang tid, og det er ikke en gang sikkert at han har gjort det igjen. Ikke at det rettferdiggjør at han har vært utro med deg, men jeg syns ikke du skal legge deg borti det. For alt du vet så har han kanskje fortalt henne det allerede? 4
drue Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Hun vet det ikke. Det er jeg rimelig sikker på.. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 Hvordan kan du være så sikker? 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Hvorfor skal jeg ikke si noe? Jeg holder på å skrive melding til henne nå. Hva om det var DEG? Ville du ikke hørt det før du gikk til alters? Vi hadde sex to ganger den natten. ts Anonymous poster hash: a984f...dd9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå