AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er daglig leder i en liten bedrift, og for et snaut år siden ansatte vi en ny kvinnelig kollega. Hun gled rett inn i miljøet og ble et positivt bidrag, både faglig og sosialt, i en ellers godt sammensveisa liten gjeng. Fra tidlig av merket jeg at det kanskje lå noe i luften mellom oss. Jeg følte at vi hadde veldig god kjemi og jeg ble litt ekstra glad hver gang jeg så henne. Slik er det fremdeles og jeg har nok blitt ganske betatt av henne. Som sjef er jeg veldig bevisst på å holde et ryddig og profesjonelt forhold til ansatte. Slik har jeg alltid vært, og også i dette tilfelle. Forskjellen er bare at jeg synes hun her er helt fantastisk og jeg klarer ikke å riste av meg ønsket om å utforske mulighetene for noe mer. Vi er begge single, relativt jevngamle, har masse like interesser, samme humor, tenker veldig likt, lik musikksmak osv. Jeg har tenkt mye på det og kan ikke huske å noen gang ha møtt en kvinne jeg har så mye til felles med, og som jeg trives så godt i lag med. Som nevnt er det god kjemi og jeg føler den er gjensidig. Ikke sjelden sender hun meg hyggelige sms'er og mms'er på fritiden. Ikke direkte flørtende meldinger, men små, hyggelige oppmerksomheter. Hadde dette vært i en annen setting ville det ikke vært noen tvil om at jeg ville vært mer frempå og bedt henne ut på date. Men som sjefen hennes har jeg noen sunne sperrer som sier "nei". Hva ville dere gjort i min situasjon? Forsiktig gitt det et forsøk? Forsøkt å glemme det, selv om man risikerer å angre senere? Jeg er litt rådvill, så takk for alle typer konstruktive innspill Anonymous poster hash: 40f74...984
Citron Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror at hennes personlighet ovenfor deg som er sjef er veldig annerledes enn hennes personlighet med eventuelt familie. Hun smisker nok mer med deg enn det hun ellers ville gjort med noen andre. Det vil si at du tror dere har en god kjemi, men egentlig er det bare smisking. Det er min tanke. Men samtidig... Du kommer til å angre om du aldri prøvde. Go for it.
Strikkesokken Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 (endret) Det er alltids lov å prøve seg fram! Men trå varsomt - jeg hadde en mannlig sjef som jeg gikk veldig godt overens med. Absolutt over middels, og de andre ansatte så at vi hadde en god tone, men fra min side var det kun vennskap. Det ble bittelitt kleint da han ymtet frampå at han var interessert i noe mer, men ingen av oss tok det særlig tungt, og vi jobbet videre sammen uten problemer. Vi har fortsatt kontakt den dag idag (jeg sluttet pga studier), og fortsatt kun som venner. Hun kommer nok til å bli veldig smigret selv om hun ikke skulle være interessert selv, og så lenge dere ikke gjør det mer pinlig enn det trenger å være, så går det nok fint uansett. Så lenge du tar hensyn til det, så sier jeg kjør på! Endret 27. desember 2013 av Flyndrefanten
Fremmed fugl Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Dette er "no go". Hvis du vil prøve deg på henne, få deg nytt jobb først. Her er det ikke noe å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå